Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko itsensä ilmoittaa mihin työkkäriin tahansa?

Vierailija
11.02.2012 |

Asutaan Uudenmaan alueella ja katoin että Tikkurilassa on joku toimisto.

Sinnekkö siis.

Mulla ei ole vielä työt loppuneet, mutta tiedän että loppuu tässä kevään aikana.

Työttömäksi en aio alkaa.

Saakohan sieltä heti apua työnhakuun vaikka on vielä edellisessä paikassa?

Voisin tehdä melkein mitä vaan.

Tuotannollisista syistä loppuu työt.

Eikä ole mitään korkeaa koulutusta.

Tiedän että työttömyyskorvausmaksua en saa mutta ottaiskohan ne mut huomioon työnhakijana?

Sorru, kauheen pitkä selostus.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä ilmoittautua joa ainoassa työkkärissä.

Meneehän siin päivä leppoisasti....mutta jos töitä haet >> Oman alueesi työvoimatoimisto on se oikea paikka.

Vierailija
2/6 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vuosisataa sinä elät, jos kuvittelet, että työvoimatoimistosta on apua työnsaannissa?

Esim. MOL:n nettisivun avoimen työpaikat ovat kaikkien luettavissa.

Sieltä työllistetään vain sellaisia todella vaikeasti työllistettäviä, joita kukaan ei vapaaehtoisesti huoli töihin. Tai ehkä sellaisia alle 25-vuotiaita, eräänlaisia "velvoitetyöllistettäviä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tarvitset työttömyyskorvausta, niin sitten sähköisesti ilmoitus ja myöhemmin paikan päälle vahvistamaan asia.

Vierailija
4/6 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt niinpäin että mistä vois saada apua vaikkapa työnhakemiseen. Siis hyvän työhakemuksen täyttämiseen.

Mä luulen että mulla mättää joku hakemuksessa jos en pääse edes haastatteluun.

Työkokemusta kyllä on jonkun verran.

Asiasta kukkaruukkuun. Näin yhdessä kaupass yhden harjottelijan. Se siinä kassalla laitteli yhtä hälytintä varmaan 5 minuuttia yhteen tuotteeseen. Ihan rauhassa se katteli muualle kokoajan.

Olin kassajonossa siksi näin.

Onko nykyajan nuoret näin laiskoja?

Olisin varmasti sata kertaa reippaampi.

Anteeks et ylipäänsä kysyn mitään täältä!!

ap

Vierailija
5/6 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei tarvitse olla vielä työtön tai edes tulossa työttömäksi. Mol.fi -sivuilta löytyy nettilinkki.

Jos haluat itse käydä toimistossa, voit valita minkä tahansa TE-toimiston, ne eivät ole asuinpaikkasidonnaisia.

Jos haluat apua asiakirjojen laatimisessa, työhaastattelussa jne. niin TE-toimistosta löytyy apua tähänkin. Monessa toimistossa on oma palvelunsa tai neuvojansa näitä asioita varten, kysy apua niin kyllä sitä saat. Yleensä toimistoissa voi jopa tulostaa omat hakupaperinsa (jos niitä nyt joku työnantaja vielä haluaa).

Vaikka et olisi työtön, voit saada TE-toimistosta tietoa niistä työpaikoista, jotka eivät tule mol.fi -palveluun näkyviin. Koska et ole työtön, ei niitä paikkoja tietenkään ole pakko hakea eikä tule mitään karensseja tms.

Vierailija
6/6 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuilla ja siellä oli nettilinkit:

tunnistaudu pankkitunnuksilla tai ilman tunnusta.

Onko sillä väliä?

Kiitos edelliselle, numeroa en muista:)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä