Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon niin onnellinen!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
11.02.2012 |

Mun poikani sai stipendin lääkikseen hakua avittamaan! Olen niin iloinen, tämän eteen on tehty töitä yhdessä ja erikseen! Muistan sen 6-vuotiaan naperon, joka kätteli dosenttia äipän työpaikalla ja joka päätti, että hänestäkin tulee isona lääkäri. Nyt mulle soittaa keskellä yötä se sama natiainen, abipoika, onnea hileillen... WOHOO!

Terveiset tutuille!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se mua latista. Tämä päivä on ollut monella tapaa niin hyvä, että haimme sampanjaa sen kunniaksi!

ap *bailaa keskenään*

Vierailija
2/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea teille!

Mulle tuli just tänään hylsy työtarjouksesta.

Aika paljon huonompi palkka ku lääkärillä, mutta olisin tarvinnu sitä siitä huolimatta.

Semmonen tää maailma on. Joku saa hyviä uutisia, ja toisen maailma romahtaa.

Jotkut juhlii ja toiset ryömii..

Samalla lailla maa pyörii ja aurinko nousee kaikille kumminkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain hyväksytyn kirjeen lääkiksestä! Toivon teille samaa!

Vierailija
4/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis poikasi sai stipendin, jotta voi _hakea_ lääkikseen? Ja hänellä ainakin toinen vanhemmistakin lääkäri? Mihin hän sitä stipendiä siis itse asiassa tarvitsee?

Muutenkin tule aina vähän epäilyttävä fiilis siitä, kun lapsi lähtee samalle uralle kuin vanhempansa. Tulee mieleen, onko itsenäistynyt kunnolla. Mieheni isä on lääkäri, ja miehestänikin sellaista toivottiin, mutta lähti ihan muille urille (eikä takuulla häviä palkassakaan lääkäreille).

Uskon kyllä, että joku voi oikeastikin haluta samalle alalle kuin vanhempansa, mutta tällaisia silti aina mietin. Ehkä se vähän suitsii spontaania myötäiloitsemista. Mutta onnea teille silti!

Vierailija
5/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se semmoinen stipendi on, jonka saa hakemista varten? Voisiko ap tarkentaa?