Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mykkäkoulu ahdistaa

Vierailija
10.02.2012 |

Jotenki vaan ajattelen että aikuisen pitää kertoa mikä harmittaa, että mun tehtävä ei ole nyhtää sitä ulos. Arvaan kyllä mistä kenkä puristaa mutta silti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei osaa keskustella hankalista asioista ollenkaan, riidatkin jää aina riitelemättä ja selvittämättä, kun hänellä tapana kulkea naama norsun veellä monta päivää ja sitten kun unohtaa kiukkunsa, on taas niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Ja ihan aikuinen, ikämies on jo. On kuulemma lapsesta asti ollut tuollainen.

Ei auta maanittelut, ei edes ystävälliset keskustelun avaukset. Mököttäköön, paska.

Vierailija
2/4 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itel oli kans edellisessä suhteessa juuri sellainen mies joka mökötti viikon etukäteen ennen kuin kertoi mikä mieltä painoi. Se oli tosi ärsyttävää kun välillä ei ollu edes mitään ennakkovaroitusta, vaan yhtäkkiä häneen ei saanu yhteyttä viikkoon mitenkään, että kavereiden kautta sai kysellä kuulumisia. Ja vasta viikon kuluttua tuli "se keskusteluilta" minkä johdosta hän mökötti etukäteen.

Ja jos itse mökötin, niin suuttui siitä että mökötin ja aloitti mökötyksen sellasesta.

Itselle vika tikki oli se, kun mies mökötti viikon etten taaskaan saanut mitään yhteyttä, sitten yhtäkkiä tuli pyyntö että nyt pitää nähdä heti että hänellä on asiaa. Mentiin puistoon keskustelemaan ja kertoi että hän on menny vahingossa eräissä bileissä pettämään minua, eikä syy ollu kännäämisessa eli se vaan sattu vahingossa. Itse loukkaannuin tästä tosi paljon ja mies suuttui minulle siitä että minä loukkaannuin hänen tekosestaan ja mökötti 2 viikkoa sen takia....

Onneks se suhde on jo ohi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän malttaisi jo avata suunsa. Anna maistaa omaa lääkettään, käyttäydy kuin olisi sinulle ilmaa.

Lapsellinen mies.

Vierailija
4/4 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ap, kosta, kosta...

Ole sinä ap oikeasti nyt aikuinen. Aloita keskustelu ja kerro, että huomaat hänen olevan jostakin pahoillaan, ja kysy syytä.

Minulla on mököttävä mies myös, ja kaikki eri strategiat on vuosien mittaan (ollaan oltu yhdessä jo 26 vuotta, naimissakin 21) kokeiltu. Ei mies tahallaan mökötä, vaan siksi, ettei koe, että puhumisesta on apua. Oma mieheni vielä vähän lietsoo vihaansa muistelemalla kaikkia edellisiä kiistoja ja mielestään kokemia vääryyksiä, se on hänelle ominainen tapa. Ollaan oltu parisuhdeterapiassa ja mies kyllä ymmärtää JÄRJEN tasolla, että tuo on typerää, koska minä en ole ajatuksenlukija, ja siksi sellainen mökötys ei auta millään tasolla - tekee ainoastaan kodin ilmapiiristä tosi huonon moneksi päiväksi.

KOSKA kuitenkin minä itse kärsin siitä mökötyksestä ja koska lapsetkin kärsivät, yritän aina selvittää tilanteita. En pyytele anteeksi, jos mielestäni en ole vääryyttä tehnyt, mutta kysyn, mistä mies mököttää. Monasti kyse on väärinymmärryksestä ja tilanteiden erilaisesta tulkinnasta, ja mökötyksen loppumista edesauttaa se, että kerron oman versioni. Ja toki pyydän anteeksikin, jos olen tullut tahattomasti tai tahallani toisen mieltä pahoittaneeksi.

Vielä kun saisi miehen joskus pyytämään anteeksi...