Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukeeko tätä palstaa

Vierailija
10.02.2012 |

muita köyhiä kuin minä.

Olen eronnut,elän tuilla tällä hetkellä.

Mulla ei ole duunia odottamassa,kun lapsi 3 täyttää,vaan joudun alkaa opiskella.

Mulla on luottotiedot menneet...

Eli enkö ole ihan onneton , pohjasakkaa...

Tappaisitko itsesi jos olisit minä??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kömpiä eteenpäin. Tuntukoonkin kuinka kurjalta tahansa.

Jurppiiko sua eniten se ettet pysty saamaan kaikkia ihanuuksia mitä kauppiailla olisi tarjolla. Matkoja, vaatteita, ruokaa, kaikenmaailmanhoitoja, kosmetiikkaa...

On meitä köyhiä muitakin. Mulla opiskelut päätöksissä eikä silti ole sitä duunia odottamassa. Ikääkin tulee tänä vuonna 40 täyteen. Eli nuoruuskin on sit menny. Kuka näin vanhan palkkaa?

En kuitenkaan vielä heittäisi lusikkaa nurkkaan. Pitää tämä katsoa nyt loppuun saakka. Terveyttä kuitenkin on. Ja siitä olen todella iloinen.

Vierailija
2/2 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko nyt tai on ollut jossain vaiheessa elämässään. Meilläkin mies opiskelee toista tutkintoa (eka ei työllistä) ja minä olen kotona lasten kanssa. Kun mies valmistuu, minä alan opiskella vuorostani. Tiukkaa on, mut ei enää muutaman vuoden päästä, kun molemmilla on työllistävät ammatit. Elämä on enemmän selviämistä kuin menestymistä joka tapauksessa, joten mä elän tässä hetkessä ihan tyytyväisenä. Sinullakin on paljon asioita mistä iloita, keskity niihin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän