Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helkutin seksipartnerit vaivaa mieltä!

Vierailija
10.02.2012 |

Nyt hyvä elämäntilanne: muutaman vuoden kestänyt suhde meneillään ihanan miehen kanssa ja meillä kaksi ihastuttavaa lasta. Mieheni on ollut naisten suhteen kokematon (ennen minua) ja tietää kyllä kaiken taustastani... Ajoittain vain menneet kaihertaa mieltäni, vaikken niistä ääneen nykyään puhukaan ja yritän olla ajattelematta...

Minulla oli 20-vuotiaaseen mennessä (ennen nykyistä miestäni) kertynyt reilut 60 kpl ERI seksikumppania, takana 3 klamydiaa sekä kondylooma. Miksei menneitä vaan voisi muuttaa... :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan olet nyt terve? Meillä sama juttu, mies kokomaton, minulla enemmän kumppaneita ei kyllä noin paljon kuin sinulla. Tauteja en ihme kyllä ole saanut ja miehen kanssa ollaan yhdessä Hiv-kokeissakin käyty.

Vierailija
2/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyään hyvässä, vakaassa parisuhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyään hyvässä, vakaassa parisuhteessa?

tämä tilanne siis meillä

Vierailija
4/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei menneillä mitään väliä!! Hän ei muutenkaan taaksejääneistä asioista paljoa puhu...tykkää elää tätä päivää. Kunpa itsekin voisin elää samoin ilman huolta menneestä tai tulevasta. :/

Vierailija
5/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jännitän kovasti sitä, kun lapseni tulevat aikanaan teini-ikään... En todellakaan halua tyttäreni elävän samalla tavalla nuoruuttaan, kun äitinsä (minä)!

Suurinosa s-kokemuksistani tapahtunut änkyrähumalassa...14-vuoden iästä lähtien. Ainoastaan noin 5 kertaa on sellaista joita pystyn nykyään muistelemaan ilman valtavaa ahdistusta ja katumusta...

Minulla oli vaikea murrosikä, takana koulukiusattuna olemista ja syrjintää. Samalla kotona oli vaikeaa...molemmat vanhempani olivat alkoholisteja. Ehkä tuo käytökseni on sitten ollut jonkinlaista hyväksytyksi & rakastetuksi tulemisen halua :(

Omalle tytölleni toivon paljon enemmän itsekunnioitusta!

Vierailija
6/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jännitän kovasti sitä, kun lapseni tulevat aikanaan teini-ikään... En todellakaan halua tyttäreni elävän samalla tavalla nuoruuttaan, kun äitinsä (minä)!

Suurinosa s-kokemuksistani tapahtunut änkyrähumalassa...14-vuoden iästä lähtien. Ainoastaan noin 5 kertaa on sellaista joita pystyn nykyään muistelemaan ilman valtavaa ahdistusta ja katumusta...

Minulla oli vaikea murrosikä, takana koulukiusattuna olemista ja syrjintää. Samalla kotona oli vaikeaa...molemmat vanhempani olivat alkoholisteja. Ehkä tuo käytökseni on sitten ollut jonkinlaista hyväksytyksi & rakastetuksi tulemisen halua :(

Omalle tytölleni toivon paljon enemmän itsekunnioitusta!

Minulla myös rakastetuksi tulemisen hakemista seksipartnereilta. Pienessä mielesseni mietin jopa, että hankkiudun raskaaksi jollekin, niin sen on pakko olla kanssani. Säälittävää nuorenlta naisen alulta, olis tuolloin ehkä 17 vuotias. Itse aijon olla parempi esimerkki tyttärelleni kuin äiti oli minulle ja PUHUA näistä asioista. Nuoren mieli on herkkä, ei seksi ole aina rakkautta. Niin minä sen taisin luulla. Aviolitto korjannut tätä asiaa.

Vierailija
7/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ennen miestäni noin 50 kumppania. En ole kertonut miehelle. Voisi loukata. En ajattele asiaa. Tämä kaikki oli ennen ihanaa miestäni. Ennen oli ennen ja ei merkitystä enää, kun en onnekseni saanut mitään pysyviä tauteja. Kondylooma ja tippuri ja klamydia joskus hoidettiin.

Vierailija
8/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut yli 100 partneria ennen 28v ikää. Ero tuli, en vaan kestänyt ajatusta että niin moni nussinut vaimoani. Ehkä olin turhamainen mutta se vaan olisi kalvanut mieltä aina kun oltaisiin harrastettu seksiä.

Vierailija
9/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kun aloimme seurustelemaan! Kaikki tiskille, kävi miten kävi. Eipä ole sen jälkeen tarvinnut enää puida menneitä, ja eipähän tule enää "luurankoja" kaapista tulevaisuudessa. Hyvä näin.

Vierailija
10/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuttuu kymmenissä vuosissa aika paljon. Et ole enää se sama nainen, piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä