Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lainasi dildoani :(

Vierailija
10.02.2012 |

Tulin eilen kotiin parin päivän työmatkalta, ja mies oli jotenkin nolon oloinen. Sai sitten kakistettua, että oli poissaollessani käyttänyt dildoani (anaaliin). Oli sentään laittanut kondomin päälle.

Mitähän tästäkin nyt sitten ajattelisi... Omasta puolestani on ihan OK, jos mies haluaa sorkkia peräreikäänsä itsekseen (en itse ole noista anaalijutuista kiinnostunut), mutta mielestäni dildo on sen verran henkilökohtainen esine, että mies toimi väärin.

Mielipiteitä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa miettisin miten pieleen miehen hankintani on mennytkään. En kyllä usko tätä juttua todeksi.

Vierailija
22/32 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta kayttaisit tuota dildoa hanen anaaliinsa. Ei silla tarkoituksella etta *sina* siita ajatuksesta syttyisit, vaan etta miehesi saisi vaimoltaan mita nakojaan kovasti haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa 

Vierailija
24/32 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Vierailija
25/32 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä me sitten tuijotettiin toisiamme

Ap

Vierailija
26/32 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään, mutta jos olisi imenyt sitä niin sitten asia vaatisi selvittelyä.

Vierailija
27/32 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehellesi lahjaksi doc johnson anal push lelu, sillä hänen on hyvä tyydyttää peppunsa eikä hänen tarvitse enää lainata dildoasi. Uskoisin että miehesi ihastuu leluun ja haluaa käyttää sitä useastikin tai pyytää sinua käyttämään sitä häneen.

Vierailija
28/32 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi käyttää enää omaa niin anna se miehelle ja hanki itsellesi uusi dildo. Win-win

Vierailija
29/32 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuitenkin harrastatte seksiä keskenännekin, niin ei tuo kovin yököttävää ole. On siinä varmaan pahemminkin tullut eritteitä vaihdeltua. Ja voihan dildon aina pestä ja kumikin vielä oli. Tuskin siitä siis mitään tulehdusta saa.

Enemmän mua hammasharjan lainaaminen yököttäisi, eikä sekään mitenkään hirveän kamalaa ole. Ihme nipotusta taas tyhjästä...

Hammasharja anaaliin? Kyllä yököttäis vaikka olis kondomi päällä

Vierailija
30/32 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas pitänyt nostaa helevetin vanha ketju.

Vierailija
31/32 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuitenkin harrastatte seksiä keskenännekin, niin ei tuo kovin yököttävää ole. On siinä varmaan pahemminkin tullut eritteitä vaihdeltua. Ja voihan dildon aina pestä ja kumikin vielä oli. Tuskin siitä siis mitään tulehdusta saa.

Enemmän mua hammasharjan lainaaminen yököttäisi, eikä sekään mitenkään hirveän kamalaa ole. Ihme nipotusta taas tyhjästä...

Hammasharja anaaliin? Kyllä yököttäis vaikka olis kondomi päällä

Lattiaharjan varsi toimii paremmin tai perunanuija, sellainen perinteinen jossa puuvarsi ja iso pallopää!

Vierailija
32/32 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumppani taas haluaisi työntää dildonsa mun peppuun tämän tästä. Hah, meitä on moneen lähtöön, mutta ei kai tuo tarinasi nyt niin anaalista ole, kunhan se ei haise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi