Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lainasi dildoani :(

Vierailija
10.02.2012 |

Tulin eilen kotiin parin päivän työmatkalta, ja mies oli jotenkin nolon oloinen. Sai sitten kakistettua, että oli poissaollessani käyttänyt dildoani (anaaliin). Oli sentään laittanut kondomin päälle.

Mitähän tästäkin nyt sitten ajattelisi... Omasta puolestani on ihan OK, jos mies haluaa sorkkia peräreikäänsä itsekseen (en itse ole noista anaalijutuista kiinnostunut), mutta mielestäni dildo on sen verran henkilökohtainen esine, että mies toimi väärin.

Mielipiteitä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni tykkäisi työnnellä dildoa takapuoleensa.

Vierailija
2/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hyvä ihminen sille ystävänpäivälahjaksi oma dildo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää sitä dildoa alkuperäiseen tarkoitukseensa tuon jälkeen, vaikka järki tietysti sanookin että jos siinä on ollut kortsu päällä ja vielä pesee niin ei se mitenkään saastainen ole.

Meillä mies tykkää siitä että minä kovakouraisesti käsittelen dildolla anaaliin esileikkinä, mutta meillä on sitä varten oma dildo, joka on pienempikin kuin mun lohtulelu.

Vierailija
4/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

hyi hyi hyi..

Vierailija
5/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin harrastatte seksiä keskenännekin, niin ei tuo kovin yököttävää ole. On siinä varmaan pahemminkin tullut eritteitä vaihdeltua. Ja voihan dildon aina pestä ja kumikin vielä oli. Tuskin siitä siis mitään tulehdusta saa.

Enemmän mua hammasharjan lainaaminen yököttäisi, eikä sekään mitenkään hirveän kamalaa ole. Ihme nipotusta taas tyhjästä...

Vierailija
6/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan kyllä itsekin, että tulehduksen mahdollisuus on tilanteessa hyvin pieni.

Itse kun en vaan noista anaalijutuista syty niin suoraan sanottuna oksettaa ajatus dildon käyttämisestä nyt. Tulisi vaan jatkuvasti mieleen miehen ähellys sen kanssa.

Miehen mielestä mitään vahinkoa ei ole tapahtunut.

AP

Vierailija
7/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa vaan itse työnnellä itseään dildolla hanuriin...

Vierailija
8/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta dildo on henkilökohtainen väline ja toivoisit, että hän ostaisi nyt sinulle uuden oman ja voi jatkossa käyttää itse tuota.

Mies tuskin menee konkurssiin, jos ostaa sinulle uuden..

Vierailija
9/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisen pökkimislaitteen. Joskus tuli tv:stä ohjelma jostain masturbointikilpailusta briteissä ja jollain niillä osanottajilla oli sähkökäyttöisiä rynkytyskoneita, joissa dildo pökki telineestä tasatahtia haluttuun ruumiinaukkoon.

Vierailija
11/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on taas ahdasmieliset mammat liikkeellä :D

Vierailija
12/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kertoi että oli lainannut sun dildoa?

Vierailija
13/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisen pökkimislaitteen. Joskus tuli tv:stä ohjelma jostain masturbointikilpailusta briteissä ja jollain niillä osanottajilla oli sähkökäyttöisiä rynkytyskoneita, joissa dildo pökki telineestä tasatahtia haluttuun ruumiinaukkoon.

:DDD

t.ohis

Vierailija
14/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista ottaa dildo ensi kerralla työmatkalle mukaan niin on kiva työmatka ;)

Vierailija
15/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kertoi että oli lainannut sun dildoa?

Ehkä ajatteli saavansa ns. synninpäästön. Kokee itse ristiriitaisia ajatuksia (syyllisyyttä, häpeää) siitä, että oma anaali kiinnostaa.

Tai ehkä toivoi, että innostuisin asiasta tms.

AP

Vierailija
16/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen piti se myöntää edes? Idiootti. Halusi vaan sun tietävän, ethän sitä muuten olisi mistään tiennyt kuka sitä on lainannut ja mihin sitä on tungettu.

Voi luoja :D

Toivottavasti tää oli trolli :D

Vierailija
17/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin eilen kotiin parin päivän työmatkalta, ja mies oli jotenkin nolon oloinen. Sai sitten kakistettua, että oli poissaollessani käyttänyt dildoani (anaaliin). Oli sentään laittanut kondomin päälle. Mitähän tästäkin nyt sitten ajattelisi... Omasta puolestani on ihan OK, jos mies haluaa sorkkia peräreikäänsä itsekseen (en itse ole noista anaalijutuista kiinnostunut), mutta mielestäni dildo on sen verran henkilökohtainen esine, että mies toimi väärin. Mielipiteitä?

Siis miksi ihmeessä sen sulle piti "tunnustaa" ... reps ja kops

Vierailija
18/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorena (16-21-vuotiaana) ikäiseni pojan kanssa yli 5 vuotta, joista asuimme yhdessä melkein 2 vuotta. Hän oli kiltti ja ujo ja mulle ihan liian pehmeäluonteinen. Hänen saamattomuutensa alkoi käydä hermoilleni, kun piti alkaa pitää huolta yhteisestä kodista ja minulla oli perheenperustamissuunnitelmiakin. Muuten meillä meni ihan ok, tosin mulla oli e-pillereistä johtuvaa haluttomuutta (tai niin ainakin luulin, jälkeen päin olen ajatellut, että kyllä kyseessä oli ihan vaan meidän totaalinen yhteensopimattomuus).

Meidän suhde alkoi vedellä ihan viimeisiään.. eräänä päivänä kun tulin koulusta kotiin, oli tyyppi aika vaitonainen ja jotenkin silmäni osui sohvan takana olevaan dildoon (ei kylläkään minun, vaan ihan omansa oli). Olin niin ymmälläni, etten osannut sanoa mitään.

Olin niin kovin nuori, etten oikein tiennyt, miten olisi pitänyt toimia, mutta ei se ainakaan halukkuuttani lisännyt.

Lopulta minun oli todella helppo tehdä päätös suhteen lopettamisesta, kun alkoi olla säpinää yhden opiskelijakaverin kanssa (josta myöhemmin mieheni). Koskaan ei tämän ex:n kanssa dildoasiasta puhuttu, mutta nyt kun luin tämän avauksen tapaus tuli mieleeni. Kyllä se minusta silloin vähän sairaalta tuntui, en kuitenkaan häntä ihan homoksi ajatellut, mutta näin jälkeenpäin meidän seksielämää muistellen, niin kieltämättä suuri intohimo siitä kyllä puuttui. En vain oikein tiennyt silloin nuorena, miten ihanaa se voi sitten ollakaan ;)

Tämä tyyppi on nyt naimisissa ja hänellä on kaksi lasta. Toivottavasti asiat seksielämässäkin kunnossa ja avautuu vaimolleen asioista. :)

Onkohan tämä tyyppi sinun miehesi, ap?

Vierailija
19/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten mainitsin aiemmin, minulla ei ole mitään sitä vastaan, että mies räplää anaaliaan itsekseen. En pidä sitä sairaana tai ällöttävänä.

En kuitenkaan halua miehen anaalissa käynyttä dildoa enää sisääni, kun anaalijutut eivät MINUA sytytä pätkääkään eikä ajatus miehestä dildoni kimpussa ole siten millään tavalla kiihottava.

Meillä on muuten hyvä ja rakastava seksielämä, mieheni ei ole homo.

Viestimme seksituntemuksistamme avoimesti, joten tämä anaaliasia ei sinällään tullut yllätyksenä. Sen toteutus olisi kuitenkin voinut olla huomaavaisempaa.

AP

Vierailija
20/22 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaahan se vain on jos mies on seksissä ennakkoluuloton ja osaa nauttia asioista yksinollessaankin. Isompi poru sulla ap olis jos miehelläs olis ollut siellä joku misu poljettavana sun poissaollessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi