Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty olemaan kyykyssä niin, että

Vierailija
10.02.2012 |

kantapääni olisivat maassa. Eli jos olen kyykyssä, seison päkiöilläni.

Muita? ja mistäköhän tää johtuu? :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa. Vaikuttaakohan pituus, olen 152cm vain..

Vierailija
22/28 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina päässyt vaivatta kyykkyyn, niin että jalkapohjat ovat täysin kiinni maassa.

Juuri äsken piti testata. Aivan kepeästi menen kyykkyyn, niin että polvet on yhdessä ja kantapäät tiukasti maassa. Ei edes tee tiukkaa eikä mistään akilleen kohdasta edes kiristä. Sama luonnistuu tietty haarakyykyssäkin.

Mulle ei ole tullut mieleenkään, että joku ei fyysisesti tuohon kykene.

Itsellä pituutta noin 167 cm ja painoa 67 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysty, mutta eipä se mitenkään ole elämää hankaloittanut. huvittaa vaan, kun 3v taapero joskus leikkii lattialla tuossa asennossa eikä mitään ongelmia =D

Vierailija
24/28 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku miettii yhtä syvällisiä kuin itsekin! =D En mäkään pääse ja olen aina suorastaan kadehtinut niitä, jotka pääsevät.

Miksi? En tiedä. =DD

Vierailija
25/28 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä yläasteen liikuntatunneista lähtien :D

tosiaan, jos on jalat harallaan (näyttää sammakolta) niin onnistuu vaivalloisesti, mutta siis ihan normaalisti kyykkyyn mennessä olen aina päkiöiden varassa. Ja juurikin niillä liikuntatunneilla huomasi, että jotkut on kyykyssä ihan koko jalkapohja maassa, itellä tuli heti pyllähdys jos sitä yritti.

ja korkokengillä en ole kävellyt (:

AP

Vierailija
26/28 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyykkyyn aivan alas kantapäät maassa. Olen laiha ja notkea, mutta vissiin sitten akillesjänteet on kireät.

Vierailija
27/28 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kävin callanetics-voimistelussa, jossa venyteltiin paljon ja siellä harjoiteltiin myös tuota "afrikkalaista synnytysasentoa". Silloin pääsin sammakkoasentoon jalat lattiassa. Äsken kokeilin ja vaikeaa se taas on :)

Vierailija
28/28 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kyykyssä jalkapohjat kokonaan maassa, jalat yhdessä. Eikä ole edes tasapainovaikeuksia. Enkä ole kovin notkea muuten. Korkkareita kyllä käytän melko harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi