Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos saisit tietää että sinulta löytyy masennusgeeni?

Vierailija
09.02.2012 |

Nyt en ole edes varma, onko se paikannettu täysin luotettavasti, mutta jos nyt ajatellaan että olisi. Mitä ajattelisit kun saisit kuulla, että sinulla se on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnistunut masentumaan näiden elämänvaiheiden jälkeenkään.

Vierailija
2/7 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poistaisi ainakin ensiajattelemalta syyllisyyttä tilastani. Se toisi mitäminäsanoin-olon niitä kohtaan, jotka ovat vain vedonneet siihen, että vain kuvittelen oloni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus mulla on ollut jo lapsesta asti. Yrittäisin silloin erityisesti tukea lapsiani siihen että elämässään ei olisi masennukseen altistavia tekijöitä, koska masennukseni olisi periytyvää.

Vierailija
4/7 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi mitään? Aika yhdentekevää. Vaikka geeni olisikin, voi tällaisille asioille tehdä itse jotain. Sama lihavuuden kanssa.

Voi siis joko ns. tyytyä siihen ja oikeuttaa kaiken sillä, tai sitten toimia toisin eikä alistua siihen. Kaikki lähtee itsestään.

Vierailija
5/7 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla toi diagnoosi on, ja työkyvyttömyyseläkkeelle on mut vienyt, niin eipä tuo hämmästyttäisi. Saati että tunnistan olleeni masentunut jo lapsena, ja äidillänikin myöhemmin diagnoosi oli, myös varmaan isällä, joka myös kuoli oman käden kautta.

Että mitäpä tässä voisi.. muuta kuin kuulostella lapsia tarkkaan, ja yrittää puuttua jo pienempiinkin oireisiin.

Vierailija
6/7 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ehkä sitten kukaan ei tulis sanomaan, että pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni. Edes perheenjäsenet ei veetuilis enää vaa pelkäis omastakin puolestaan ;)

Vierailija
7/7 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen elämässäni selvinnyt 9 vuoden rankasta koulukiusaamisesta, äidin saattohoidosta, miehen vakavasta sairaudesta, isän dementoitumisesta ja siskoni aivoverenvuodosta, plus ne pienemmät murheet, masentumatta, niin pitäisin erittäin todennäköisenä sitä, että testitulos on ns. viturallaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme