Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetyydytys kesken työpäivän.. onko normaalia?

Vierailija
09.02.2012 |

Niin, että onkohan tämä ihan normaalia? Mua panettaa niin paljon, että joudun kesken työpäivän käydä vessassa saamassa orkut. Olen nainen.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on normaalia. 

Kävin just äsken itse helpottamassa paineita, joita isotissinen kollega aiheuttaa. Kiusaa tahallaan, ja koko ajan kulli pystyssä. Ei työnteosta (tai yleensä ajattelusta) tule seisokin kanssa mitään, kun kaikki veri virtaa penikseen. Työnantajan etu, että käyn vetämässä käteen. 

Vierailija
22/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on duunissa sellasia hunkseja, että kyllä käyn ainakin kerran päivässä sormella vessassa. Kun panettaa, ei pysty työskentelemään kunnolla. Eli edellisen kanssa samaa mieltä xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen parempi kuin käydä kädellä työantajan ajalla. Ei se tiedä mitä mä siellä vessassa teen. Kun alkaa ottamaan eteen sen yhden ihanan muodokkaan työkaverin takia, niin tulee heti asiaa vessaan. Loppupäivä menee kuin tanssien ellei sitten ala uudestaan keulimaan. Toiset käy tupakalla, toiset runkkaa - mikä on myös hyväksi terveydelle. Työterveyslääkäri kiittää. 

t. hyvä ja ahkera työntekijä

Vierailija
24/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri on joskus tehnyt tuota, kun on pidempiä taukoja.

Vierailija
25/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:46"]

Yksi työkaveri on joskus tehnyt tuota, kun on pidempiä taukoja.

[/quote]

Mistä tiedät?

Vierailija
26/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että pomosta on parempi että käyn runkulla kuin että marssin täällä duunissa teltta pystyssä. Mitä muuta siinä voi tehdä? 

Vierailija
27/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmanko Suomen talous on tässä kunnossa kun kaikki vaan vetää käteen työajalla. Hillitkää nyt saatana niitä himojanne. Kotona sitten. 

Vierailija
28/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Seksuaalisuus ei kuulu työpaikalle. 

t. P. Räsänen 

Vierailija
29/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet teini on normaalia jos aikuinen ei ole normaalia.

Vierailija
30/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:56"]

[/quote]

Ihmisillä on erilainen seksuaalinen vireystila. Toiset on herkempiä kiihottumiselle, ja mitä ehdotat, että työntekijä tekee jos iskee järjetön panetus? Parempi sitä on helpottaa omin käsin jos ei löydy sopivaa kollegaa avuksi. Eipä sitä kiihottumistaan voi oikein estää. Mulla panetus saattaa iskeä kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja sen jälkeen ei kyllä pysty muuta ajattelemaan. Ja olen nainen. Onneksi se ei sentään näy ulospäin muuta kuin tietynlaisena hajamielisyytenä, eli unohtuu tuijottamaan kaukaisuuteen ja haaveilemaan oikein kunnon panosta. Monesti työkaveri tulee herättelemään, että etkö sä kuule mitään.

Eli käyn kyllä töissä sormettamassa eikä se kuulu esimiehelle millään tavoin. Yhtä tärkeä ellei tärkeämpi kuin lounastauko, koska nälkää kestän paremmin kuin kauheaa panetusta. Järki sumenee... ei sitä voi tajuta jos on eri lailla ns piuhotettu. 

Vierailija
31/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä tule töissä ikinä edes seksi mieleen. Työpaikka on töitä varten. Eikä se ole mitenkään eroottisia ajatuksia herättävä ympäristö. 

Vierailija
32/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissaviikolla ovulaation aikaan laitoin huoneeni oven lukkoon viidesti yhden päivän aikana. Oli aika tuskaista saada mitään sinä päivänä aikaiseksi.

Vierailija
33/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yllätin kerran duunikaverin vetämässä käteen. Ei ollut lukinnut vessan kopperoa, ja kun avasin oven, niin siinä se runkkasi raivoisasti. En tiedä kumpi oli nolompi. Myöhemmin se on aina vältellyt mun katsetta. 

Vierailija
34/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:03"]

[/quote]

Ihmisillä on erilainen seksuaalinen vireystila. Toiset on herkempiä kiihottumiselle, ja mitä ehdotat, että työntekijä tekee jos iskee järjetön panetus? Parempi sitä on helpottaa omin käsin jos ei löydy sopivaa kollegaa avuksi. Eipä sitä kiihottumistaan voi oikein estää. Mulla panetus saattaa iskeä kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja sen jälkeen ei kyllä pysty muuta ajattelemaan. Ja olen nainen. Onneksi se ei sentään näy ulospäin muuta kuin tietynlaisena hajamielisyytenä, eli unohtuu tuijottamaan kaukaisuuteen ja haaveilemaan oikein kunnon panosta. Monesti työkaveri tulee herättelemään, että etkö sä kuule mitään.

Eli käyn kyllä töissä sormettamassa eikä se kuulu esimiehelle millään tavoin. Yhtä tärkeä ellei tärkeämpi kuin lounastauko, koska nälkää kestän paremmin kuin kauheaa panetusta. Järki sumenee... ei sitä voi tajuta jos on eri lailla ns piuhotettu. 

[/quote]

Sulla on liian helppo työ. Tuollaisilta lusmuilta pitäisi ottaa työpaikka pois. Ei töissä kuulu harrastaa omia juttuja.

Vierailija
35/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en naisena tiedä mitä muuta siinä voi tehdä, jos alkaa himottamaan. Ei mulla ainakaan panetus mene ohi ellen joko sormeta tai saa munaa. Joskus ei silloinkaan. Mutta jos annan sen panetuksen vaan olla, niin se kasvaa ja kasvaa ja lopulta tuntuu alavatsassa ihan oikeaa kipua (niin kuin miehillä blue balls). Eli sitä panetusta on PAKKO helpottaa jotenkin. Joskus tykkään kiusata itteäni niin että en koske, vaikka koko kroppa huutaa sitä. Mutta töissä kun olis pakko tehdä niitä töitäkin. Ei siinä laukeamisessa kauan mene. Sitten palataan taas sorvin ääreen ja yritetään keskittyä työhön. 

Siis en tosiaan tahallani kiihotu. Onneksi mulle ei tule mitään erektiota koska siinä vasta oliskin peittelemistä. Ja niin, olen rakastunut yhteen kanta-asiakkaaseen. Eli sen näkeminen jo saa hormonit hyrräämään täysillä. Yritä siinä sitten olla ammattimainen. 

Vierailija
36/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia. Ei mullekaan tule tarvetta masturboida töissä, mutta toisaalta saan tarpeeksi kotona, enkä ole muutenkaan erityisen seksuaalinen. Arvaan että tämä voi olla aika kiusallista joillekin. 

Vierailija
37/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ VITTU TEITÄ VAIVAA???!!! Työpaikka on TYÖTÄ varten! 

Vierailija
38/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voisi olla normaaalia. Jos on toimistotyöntekijä, mies pomona ja kauniita naisia töissä. Parempi vaihtoehto on runkkaaminen/sormettaminen kun se että hiplais naisia tai ehdottelisi seksiä. Uskoisin että naispomolla olisi samoja tuntemuksia, parempi sormettaa eikä ehdotella miehille jotain. Jos kotona seksi luistaa on tuo itsetyydytys parempi vaihtoehtoM50+.

Vierailija
39/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:03"]

[/quote]

[/quote]

Mäkin kiihotun todella helpost esim. ihan omista mielikuvista etenkin ovulaation aikaan, kyllä usein muulloinkin ja käyn kyllä vessassa sormeilemassa kun himot kasvaa liian suuriks ettei voi keskittyä töihin. Mun mielestä tää on ihan normaalia ja ei pitäs olla keltään pois vaikka teenkin sen työaikana.

Vierailija
40/78 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessa on ankea paikka runkata. Sitten jos ei tulekaan nopeasti niin alkaa jo vituttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi