Isokokoinen 5v poika uimahallissa naisten pukuhuoneeseen.
Tossa alempana oli ketju, jossa äiti ihmetteli miten 7v pärjää yksin miesten puolella.
Mullakin olis nyt tarkoitus alkaa käydä vasta 5v täyttäneen ikäisekseen tosi pitkän pojan kanssa uimassa. Mutta kun täällä kauhistellaan "isojen" poikien viemistä naisten pukkareihin, pitääkö mun nyt pistää lappu pojan kaulaan, jossa lukee "olen 5vuotias" ettei tule mammoilta pahoja katseita?
Poika siis menee pituutensa puolesta ekaluokkalaisesta,
Kommentit (7)
Meidän päiväkodissa viedään eskarilaisetkin naisten puolelle sillä hoitajat ovat naisia. Eskarilaisistakin osa voi olla 7-vuotiaita tähän aikaan vuodesta...
Riittää kun maksun ottava tietää iän. Antaa mammojen vain tuijotella.
terv. yksi äiti, jolla myös isokokoinen 5v.
on 6v ikäraja viedä naisten puolelle. Sen kun viet vaan. Jokainen on eri kokoinen ja sillä sipuli. Ikähän siellä on rajana. Mukavaa polsukkelua :).
kanssa uimaan eikä tarvi pistää yksin miesten puolelle toista. Ei kyllä siellä itse selviäisikään vaatteiden vaihdon ja lukollisten kaappejen kanssa.
olin mummon ja siskon perheen kans flamingossa. Seurueen kaikki muut jäsenet oli naisia, yksi 9v poika mukana. Koska kyseessä oli tällainen koko päivän kylpyläjutska niin otimme pojan mukaan naisten puolelle kun siinä oli eväitä ja muuta pukkarissa.
Eipä tuo nyt niin suuri juttu ole, on niitä alastomia ihmisiä nähty.
Oma uimahalli on sitten eri asia, siellä menee miesten puolelle itekseen.
Anna mammojen ihmetellä...
missä lukee lapsen ikä, muuten saat taas lukea palstalla kauhisteluja isojen poikien roudaamisesta naisten pukkareihin.