Miten tavata ällö mies? (Tavaroiden palautus.)
Tapailin miestä, joka ei sitten lopulta kiinnostanutkaan. Loppujen lopuksi hän alkoi suorastaan ällöttää. Mies taas ei tahdo millään uskoa, että juttu on ohi, vaan vakuuttaa odottavansa minua.
Nyt pitäis saada muutamat tavarani hänen hoteistaan. Aion ehdottaa nopeaa tapaamista, mutta mies varmaan haluaisi samalla jutella. Jos en suostu, niin en ehkä saa tavaroitanikaan, koska niitä "panttina" pitämällä hän voi pitkittää tilannetta.
Ärsyttää todella. Mitä tekisin? En haluaisi olla inhottava, mutta pelkään, että sanon jotain ilkeää, jos joudun juttelemaan muuta kuin pari sanaa.
Kommentit (29)
Mukava kuulla, että tilanne selvisi parhain päin.
Vai luuletko että mies lähettäisi ne sulle, jos pyytäisit? Tuskinpa.
Sovit tapaamisesta ja hakemisesta, muttet puhu mitään siitä ettet tule yksin. Menet jonkun kaverisi tai sukulaisesi kanssa, mieluiten miespuolisen. Haet vaan nopeasti tavarasi, etkä puhu sen kanssa mitään henkilökohtaisia.
kuten tuossa edellä kerroin. Tavallaan kävi vähän sääliksikin. Ei olisi ollut kiva olla siinä hänen asemassaan.
ap
Vai luuletko että mies lähettäisi ne sulle, jos pyytäisit? Tuskinpa.
Sovit tapaamisesta ja hakemisesta, muttet puhu mitään siitä ettet tule yksin. Menet jonkun kaverisi tai sukulaisesi kanssa, mieluiten miespuolisen. Haet vaan nopeasti tavarasi, etkä puhu sen kanssa mitään henkilökohtaisia.
älä mene yksin. Pyydä, mieluiten miespuolinen, kaverisi mukaan.
vaan että pyydän tapaamista jonnekin muualle (julkiselle paikalle).
ap
älä mene yksin. Pyydä, mieluiten miespuolinen, kaverisi mukaan.
Koko päivän olen tuskaillut, kun pitäis tavata se mies.
ap
klo se ja se, pyydät ottamaan sun tavarat mukaan. Menet paikalle, otat omaisuutesi ja häivyt. "Törmäillään joskus, moikka"
Varmaan alkaa mies venkoilemaan. On jo tähänkin mennessä ollut hankala.
ap
klo se ja se, pyydät ottamaan sun tavarat mukaan. Menet paikalle, otat omaisuutesi ja häivyt. "Törmäillään joskus, moikka"
jonnekin julkiselle paikalla? Kehtaako seurassa heittäytyä hankalaksi, ja jos luulet kehtaavan, niin millälailla? Meinaan että voisko käydä käsiksi/huudella härskejä perään tms. jos vaan pyydät kamat ja lipeät?
vaan yrittää pitkittää, että mulla olisi syytä pitää yhteyttä. Tai sitten vaatii että samalla kun tavataan myös jutellaan.
ap
jonnekin julkiselle paikalla? Kehtaako seurassa heittäytyä hankalaksi, ja jos luulet kehtaavan, niin millälailla? Meinaan että voisko käydä käsiksi/huudella härskejä perään tms. jos vaan pyydät kamat ja lipeät?
Ei kai sitä pakko ole toteuttaa? Tai jos kovin ahdistaa, niin jätä tavarat sille. Tuskin oot mitään arvokasta sen hoteisiin jättäny?
Jää muuten painamaa jotenkin.
Nyt siis jo on ollut sellaista, että mies on vedonnut kiireeseen, vaikka ei varmasti ole kiireinen. En haluaisi olla inhottava, koska meillä on yhteisiä tuttujakin, ja siksi on vaikea luvata juttelevansa, jos ei aiokaan jutella.
ap
Ei kai sitä pakko ole toteuttaa? Tai jos kovin ahdistaa, niin jätä tavarat sille. Tuskin oot mitään arvokasta sen hoteisiin jättäny?
ja otat jonkun ystäväsi mukaan sinne. Sanot heti ovella, että tulimme nyt pikaisesti hakemaan ne mun tavarat, meillä on menoa ihan kohta ja ei ehditä jäädä kahville.
enkä halua mennä sinne, en yksin enkä kenenkään kanssa.
Kadun hirveästi, että tapailin ko. tyyppiä ja aika pitkälti vain kiltteyttäni. Kuinka voinkin olla näin tyhmä?
ap
ja otat jonkun ystäväsi mukaan sinne. Sanot heti ovella, että tulimme nyt pikaisesti hakemaan ne mun tavarat, meillä on menoa ihan kohta ja ei ehditä jäädä kahville.
Miksi et muka voi mennä sinne sen kotiin, ota vaikka KAKSI kaveria tueksi. Ei se sua sinne väkisin kaappaa, jos sulla on mukana kaksi miespuolista kaveria.
Joko toimit noin tai jätät sikseen. Turhaan siinä vingut, eipä sulla muutakaan vaihtoehtoa ole.
Sitä paitsi, jos sun tarkoitus TODELLA on selvästi sille miehelle tehdä selväksi, ettet aio jatkaa suhdetta, niin eikös se nyt olisi aika armeliasta tehdä se tuolleen tylysti? Mitä sitä selittelemään tai keksimään tekosyitä jostain seuraavasta tapaamisesta/kiireestä, sen kun haette tavarat pois ja sanot, että tämä oli tässä nyt, en halua enää pitää yhteyttä. Piste.
Vai onko kenties niin, että sun itsetuntoasi silti hiukan hivelee, että se mies roikkuu sinussa kiinni...? Muuten en oikein voi ymmärtää sua, että et muka VOI katkaista välejä napakasti ja hakea kamojasi.
Jos sua epäilyttää, että mies jotenkin virittelee sulle ansaa, mene sinne oven taa joku ilta kahden miespuolisen kaverin kanssa yllättäen ja tunge sisään hakemaan kamat kaverien kanssa.
Mene käymään ja anna seksiä vielä kerran niin sitten varmasti leppyy ja saat tavarasi
Eikä yhtään hivele sen miehen kiinnostus. Haluan tavata nopeasti jossain julkisella paikalla enkä mennä oven taakse. Ja olen kyllä ollut niin tyly kuin voi kohteliaasti olla.
ap
Miksi et muka voi mennä sinne sen kotiin, ota vaikka KAKSI kaveria tueksi. Ei se sua sinne väkisin kaappaa, jos sulla on mukana kaksi miespuolista kaveria.
Joko toimit noin tai jätät sikseen. Turhaan siinä vingut, eipä sulla muutakaan vaihtoehtoa ole.
Sitä paitsi, jos sun tarkoitus TODELLA on selvästi sille miehelle tehdä selväksi, ettet aio jatkaa suhdetta, niin eikös se nyt olisi aika armeliasta tehdä se tuolleen tylysti? Mitä sitä selittelemään tai keksimään tekosyitä jostain seuraavasta tapaamisesta/kiireestä, sen kun haette tavarat pois ja sanot, että tämä oli tässä nyt, en halua enää pitää yhteyttä. Piste.
Vai onko kenties niin, että sun itsetuntoasi silti hiukan hivelee, että se mies roikkuu sinussa kiinni...? Muuten en oikein voi ymmärtää sua, että et muka VOI katkaista välejä napakasti ja hakea kamojasi.
Jos sua epäilyttää, että mies jotenkin virittelee sulle ansaa, mene sinne oven taa joku ilta kahden miespuolisen kaverin kanssa yllättäen ja tunge sisään hakemaan kamat kaverien kanssa.
ja kaikki meni suht hyvin. Sen verran annoin periksi, että kuuntelin vähän aikaa miehen juttuja. Kovin oli katkera. Ensin sanoi ettei suhteesta olisi mitään tullutkaan koska olen niin epäempaattinen ja vaikka mitä. Sitten kuitenkin valitti ettei koskaan tule tapaamaan yhtä ihmeellistä naista kuin minä.
Mutta sain tavarani takaisin ja nyt on tosi huojentunut olo.
ap