Kuka imettää vessassa??
Hyhh hyhh, kaiken maailman ulostebakteerien keskellä!
Kommentit (9)
vai huljutaks nännis pöntössä vai mistä se vauva niitä ulobakuja muuten sais?
vai huljutaks nännis pöntössä vai mistä se vauva niitä ulobakuja muuten sais?
ennenkuin tuon lapsen sain. Vaan reteesti kahvilassa :)
No, hän ei pysty hälinässä keskittymään syömiseen vaan raivostuu, joten vessassa imetän kaupungilla liikkuessa. Ei se mitään herkkua ole, mutta onnistuu asiat näinkin!
ja psyykkistä kehitystä ajatellen ei ole fiksua imettää tunkkaisessa vessassa eristyksissä muista ihmisistä. Mitä itse ajattelisitte kun teidät vietäisiin pieneen likaiseen komeroon syömään?!
Kun lapset olivat vauvoja tarvittaessa imetin vessassa. Jossain vaiheessa lapset tarvitsivat erityisen rauhallisen paikan syödäkseen, eli esim. kahvilassa imetyksestä ei tullut mitään kun vauvan pää pyöri kuin pöllöllä hälyn keskellä.
Itsekin olen tarvittaessa juonut vessassa. Jos siis ei ole ollut juomista mukana niin olen saattanut juoda suoraan hanasta.
Vessaimetyksessä mielestäni ainoa ongelma on vessan varaaminen sitä tarvitsevilta. Eli ainakaan paikan ainoaa vessaa en tuohon tarkoitukseen varasisi pitkäksi aikaa.
ja psyykkistä kehitystä ajatellen ei ole fiksua imettää tunkkaisessa vessassa eristyksissä muista ihmisistä. Mitä itse ajattelisitte kun teidät vietäisiin pieneen likaiseen komeroon syömään?!
Ihan kuin se yleinen vessa nyt olisi ainoa paikka, missä vauvaa syötetään. Voin vannoa, ettei imeväisikäinen välitä hölkäsen pöläystä missä syö. Vauvahan ei edes välitä muista ihmisistä. Minä olen imettänyt esim. ravintoloiden, museoiden ja kappojen vessoissa. En vaan voinut tehdä sitä julkiseti.
miksi lapset ei ole koskaan kipeenä - saivat vauvana jo riittävän annoksen pöpöjä ja vastustuskyky kasvoi.
Mä olen imettänyt vessassa. Mua häiritsee, jos tissini näkyy. Yksi lapsista riuhtoi kaiken mahdollisen ja veti käsillään paidat ja muut niin, että tasan näkyi kaikki, joten mielummin sitten imetin vessassa. En kaikkia enkä aina. Joskus olen ollut myös paikassa, missä ainoa paikka istua on ollut se vessa, joten olen imettänyt siellä sen takia. Ja kyllä, olen joskus muualla syönyt vessassa ja kotona sitäkin useammin, sen jäätelön lapsilta salaa, kun on aivot kiehunut ja pitää itseään rauhoitella ja siinä on ainoa ovi, jonka saa lukkoon...
kerro ny uitaksä ne tissit siellä pöntössä vai mistä se vauva sais niitä kakkapöpöjä, älä vastaa kysymykseen toisella vaan kerro.
Mä olen imettäny vessassa monta kertaa ja kyllä ne tissit mulla on ihan puhtaat. Miten sulla?
Että saavat ihmiset sitten kauhistella kun imetän julkisesti! Varsinkin yleiset vessat on niin törkyisiä ettei kävisi edes mielessä. Jos ei itse menisi vessaan syömään, niin miksi silloin vauvan pitäisi vessassa syödä?!