Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakuttaakjonkun varuskunnan lakkautus teidän elämään

Vierailija
09.02.2012 |

jotenkin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropas kuka sieltä nykypäivänä pääsee eläkkeelle 45-vuotiaina? Ja minkälaiset hyvät eläke-edut ovat tiedossa? Olisihan se hyvä tarkistaa tietonsa ennenkuin kirjoittelee olettamuksiaan "faktoina".

Vierailija
2/11 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upseeti-isäni siirretään joko varhaiseläkkeelle tai toiselle puolelle Suomea. Oletettavasti valitsee ensimmäisen vaihtoehdon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehtii saada sieltä ammatin ens kevääseen mennessä ja sen jälkeen lähtee Ranskaan Naton tutkimushommiin. Hyvä kun ehti saada asiansa kuntoon, seuraava poika joutuneekin sitten Kajaaniin inttiin. Asutaan Seinäjoella.

Vierailija
4/11 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään tuttu tai sukulainen ei ole varuskunnassa töissä.

Mutta kyllä mua säälittää irtisanottavat. Yleensä tarkottaa koko elämän romahtamista, kun asunto ei mene kaupaksi ja on muutettava työn perässä.

Vierailija
5/11 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haju helevettiin täältä

Vierailija
6/11 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mua säälittää irtisanottavat. Yleensä tarkottaa koko elämän romahtamista, kun asunto ei mene kaupaksi ja on muutettava työn perässä.

että toi riski olemassa ja kun sen riskin päättää ottaa, sitten on turha enää itkeä.

Sitäpaitsi armeijasta pääsee kantahenkilökunta suoraan eläkkeelle 45-vuotiaina, saavat hyvää eläkettä ja hyvät eläke-edut toisin kuin moni meistä muista. Työttömyys siis ei kohtaa heitä lainkaan.

Vierailija
7/11 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juuri mietin, että jos olisin tehnyt toisenlaisen valinnan niin olisi mahdollisesti vaikuttanut.

Seurustelin aikanaan aivan ihanan miehen kanssa ja hän opiskeli tuolla kauhavalla. Mies oletti että muutan hänen perässään sinne kun valmistuin itse, mutta en uskaltanut.

Monesti olen miettinyt, että olin hullu kun päästin sen miehen käsistäni mutta ehkä en sittenkään. Kauhavalla olisin saattanut asua vieläkin jos sinne olisin lähtenyt.

Vierailija
8/11 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuten kuin tottakai se järkyttää kun pieneltä paikkakunnalta häviää lukemattomia työpaikkoja. No, tämä nyt ei niin tärkeä pointti mutta lapset rakastaa katsoa lentonäytöksiä, joita esim. juhannuksena pidetään hävittäjillä. Osa paikkakuntaa kuolee, kun pienen paikkakunnan suurin vetonaula ja monien työpaikkojen antaja pistää luukun kiinni.

Vierailija
9/11 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toi riski olemassa ja kun sen riskin päättää ottaa, sitten on turha enää itkeä.

Sitäpaitsi armeijasta pääsee kantahenkilökunta suoraan eläkkeelle 45-vuotiaina, saavat hyvää eläkettä ja hyvät eläke-edut toisin kuin moni meistä muista. Työttömyys siis ei kohtaa heitä lainkaan.

ei sieltä ne keittäjät ja siivoojat yms. pääse eläkkeelle yhtään meitä muita aikaisemmin!

sinänsä ei minuun vaikuta mitenkään,kun en tunne ketään noisas varuskunnissa työskentelevää.

Vierailija
10/11 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sieltä ne keittäjät ja siivoojat yms. pääse eläkkeelle yhtään meitä muita aikaisemmin!

sinänsä ei minuun vaikuta mitenkään,kun en tunne ketään noisas varuskunnissa työskentelevää.

ja sen jälkeen joko kouluttautuvat uudelleen tai perustavat vaikkapa oman yrityksen. Ei valtion tarvitse elättää täyspäisiä ihmisiä heidän entisen työuransa vuoksi, ei valtio ole heille mitään velkaa. He ovat työstään palkkansa saaneet.

Vierailija
11/11 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistelin nuoruutta, seurustelin pojan kanssa joka oli Kontiorannassa intissä ja kävin hänen luona jonkun kerran siellä sotkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän