Jos saist 1600 nettona kuussa niin
Kommentit (32)
niin että 1600 olisi mulle jo aika suolivyötä, kun pelkkään asumiseen menee tonni.
tuohan on reilu 1.5 kertaisesti tämänhetkisiin tuloihini nähden!
Minä sain ennen palkankorotusta 1500 euroa kuussa, vaimolla ei ole työpaikkaa (tällä hetkellä kotihoidontuella). Ostettiin tässä vähän aikaa sitten uusi omakotitalo eikä lyhennysten tai muiden peruselämisen kulujen kanssa ole ollut yhtään tiukkaa. Mihin ihmeeseen te oikein rahanne tungette?
ja mies saman verran. Lisäksi tulee lapsilisät 351e/kk. Perheemme pärjää oikein hyvin. Ei tietenkään matkailla kuin kerrn vuodessa eikä kuluteta mitään ihmeellistä ylimääräistä, mut kehyskunnassa omakotitaloa maksellaan. 3 kouluikäistä lasta.
Tällä hetkellä eletään miehen tuloilla, joka on kyllä pikkasen enemmän kuin tuo. Eli jos minä tienaisin sen päälle 1600 e, niin eläisimme herroiksi :D Eikä nytkään kituutella :)
Tolla rahalla joutunu pärjäämään koko aikuisikäni, eikä se siitä muutu. Perseestähän tämä on, mut ei auta itkut hyvinvointivaltiossa. Kaipa sitä persettä myymällä voisi saada jotain iloakin elämään?
Ois 500€ lisärahaa törsäilyyn. Nyt saan 1000-1100€ kuuss ja pärjään juuri ja juuri tälläkin.
Olisin tosi tyytyväinen jos saisin tuon nettona.
No mä saan ton verran, jos vaan on täysi tuntilista...
Pärjäisin erittäin hyvin! Tällä hetkellä päivärahalla, mies töissä, ei lainaa eikä lapsia. Hyvin riittäisi rahat kaikkeen jos minä vielä tienaisin tuon verran kuussa!
niin että 1600 olisi mulle jo aika suolivyötä, kun pelkkään asumiseen menee tonni.