Partamiesten puolisot! Muotoieeko miehesi partansa itse?
Vai sinä vai parturi? Saa toki partamies itsekin vastata. Unohdan aina, että palstahan vilisee miehiä nykyään.
Kommentit (27)
Mieheni käy turkkilaisessa parturissa leikkauttamassa hiuksensa ja muotoiluttamassa partansa.
Minusta on tosi kiva muotoilla miehen parta. On hyvät välineet ja minusta se on hauskaa hommaa. Eli vastaan, että minä eli vaimo teen sen kerran, pari viikossa.
Minäkin teen sen samalla kun leikkaan hänen hiuksensa. Jo yli 10 vuotta näin.
Sanotahan niin notta jonsei mies itte partaansa leikkaa notta annetahan kasvaa
Siinähän tuo kasvaa muotoilemattakin.
M47
Vaimo muotoilee sen vähän mitä tarvitsee, partani on mallia Valtaoja (silloin joskus aikanaan).
Mies kävi kerran pari muotoiluttamassa ja rupesi sitten itse tekemään. Ja on muuten niin tarkkaa hommaa, että parempi on ettei vaimo (minä) ala kajota!
Minä leikkaan lyhennän miehen tukan kun osuu olkapäille. Mies antaa partansa kasvaa aina aikansa (1-2 kk ehkä), sitten ajaa sen kokonaan pois. Ja sitten se kasvaa uudestaan.
Aina kun mieheni käy parturissa leikkauttamassa hiuksensa, niin samalla muotoillaan myös parta. Väliaikoina mies siistii partaansa itse.
Ei ole paljon muuta oksettavampaa kuin mies jolla on pitkä parta.
En tiedä kun en ole nähnyt miehini partaa ja naamaa tämän mustan lakanan takaa mitä pidän.
N 27
Mieheni muotoilee partaansa itse, ja leikkaa hiukset myös itse, kotiparturikoneella.
N
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kun en ole nähnyt miehini partaa ja naamaa tämän mustan lakanan takaa mitä pidän.
N 27
Olen kai yliväsynyt, mutta hervottoman naurunpuuskan sain tästä kommentista :D
Vierailija kirjoitti:
N 27
Tuon asun pitävät vain kodin ulkopuolella ja miehen kanssa ovat vähäpukeisia...
Vierailija kirjoitti:
Minäkin teen sen samalla kun leikkaan hänen hiuksensa. Jo yli 10 vuotta näin.
Sama, tosin 30 vuotta takana.
Siis muotoileeko.