Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tabu-aihe. Oletko koskaan ihastunut sukulaiseesi (aikuisena)?

Vierailija
08.02.2012 |

Yksi ystävä kertoi, että on ollut serkkunsa kanssa sängyssä - aikuisia molemmat. Puistattaa, mutta ei kai tuota mikään laki kielläkään...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä enoon olen..

Vierailija
2/8 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltiinkin melkein vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa serkkuni kanssa. Se on ihan sallittua enkä ymmärrä mikä siinä puistattaa.

Vierailija
4/8 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin aina sitä mieltä että meistä olisi tullut paljon parempi pari kun heistä.

No, sitten minä tapasin tulevan mieheni ja ehdin jo naimisiinkin, kunnes tämä avopari erosi!! Olen vieläkin katkera siskolleni, ettei eronnut aiemmin, jotta me olisimme voineet ehkä katsoa, olisiko meistä tullut mitään. Nyt se oli jo liian myöhäistä. (Rakastan toki miestäni paljon enkä ole tästä asiasta koskaan kenellekään asianosaiselle puhunut.)

Vierailija
5/8 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarussuhteen täytyy aina mennä tollasten ihastusten edelle! Ole ihan kipee.

Vierailija
6/8 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa serkkuni kanssa. Se on ihan sallittua enkä ymmärrä mikä siinä puistattaa.

Vaikka onkin luvallista, niin silti se on mielestäni jotenkin pervoa. Liian läheistä sukua.

Vierailija
7/8 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarussuhteen täytyy aina mennä tollasten ihastusten edelle! Ole ihan kipee.

Tottakai siskoni on minulle rakkaampi kuin kukaan mies (tai no, on mun aviomies mulle rakkaampi), mutta meillä nyt vaan tuntu tän miehen kanssa synkkaamaan paremmin, mutta ei koskaan tehty asian eteen mitään (eli siis mä en tehnyt). Luulen että vanhempammekin olisivat tykänneet jos mies olisi "pysynyt suvussa", tykkäsivät hänestä kovasti.

Vierailija
8/8 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin luvallista, niin silti se on mielestäni jotenkin pervoa. Liian läheistä sukua.

ei oikein tuntunut siltä koska en ollut nähnyt serkkuani koskaan ennen kuin eräissä sukulaisen häissä kun olin 24-vuotias. Olemme asuneet koko elämämme eri maissa. Ja sitten kun ihastui niin ihastui. Lasten hankintaa mietittäessä tosin minua kovin mietitytti tuo että voidaanko hankkia sukulaisuuden takia, mutta kävimme perinnöllisyystieteen asiantuntijalla lääkärikeskuksessa ja hän vakuutti että riskin on kuitenkin varsin pienet. Meillä on 2 tervettä lasta ja enempää ei tule.