Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Aloitin juoksuharrastuksen kuukausi sitten

Vierailija
08.02.2012 |

ja nyt huomasin että farkut ja pitkävartiset saappaat ovat alkaneet kiristää pohkeen kohdalta. Vartaloni on se iki ihana tyypillinen suomalainen persjalkainen, pitkäselkäinen, paksupohkeinen ja paksureitinen päärynä.

Lopetanko koko harrastuksen nyt tähän? Jos noin paljon on jo jalat paksuuntuneet vain kuukaudessa (enkä ole vielä edes päässyt alkuun) niin kuinka muhkeat niistä tuleekaan?

Olisiko jollain asiantuntijalla jotain parempia kuntoiluideoita. Olen 169 pitkä ja painan 67kg. Olen lihonnut viimeisen kahdeksan vuoden aikana n. 10 kiloa. Tämä tapahtui täytettyäni 30 vuotta ja lasten saannin jälkeen. Nuorempana söin kuin hevonen enkä lihonnut ikinä. Jalat ovat olleet suhteellisen paksut aina.

Jätänkö liikunnan kokonaan ja yritän laihtua vain ruokavalion avulla? 5-8 kiloa olisi ihana pudottaa kesään mennessä.

Ja jotain vinkkejä noihin pohkeisiin, pliis. Kertokaa kokemuksianne paksupohkeiset.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt niissä pohkeissa on läskiä ja lihasta, kun vaan jatkat ahkerasti ja pudotat painoa, niissä on sit enää lihasta, joten kyllä ne siitä kapenee.

Itse aloitin puolisen vuotta sitten liikuntaharrastuksen, jossa tarvitaan jalkavoimia, ja pohkeideni ja reisieni lihakset on kasvaneet tosi paljon. Tuossa ajassa olen myös laihtunut reilusti, ja kyllä mun pohkeet on kaventuneet, vaikka lihakset onkin kasvaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla