miten väärin tein (pettäisen käräytys)
hyvän ystäväni mies on tapaillut ilmeisesti toista ystävääni (he eivät tiedä että tunnen molemmat).
Ystäväni on uskoutunut minulle suhteesta varattuun mieheen.
Sain kolmatta kautta tietää ystäväni miehen petturuudesta ja kerroin tälle petetylle ystävälle hänen miehensä pettävän. Hän haukkui mut valehtelevaksi huoraksi jne. Mies päätti soittaa (yksin) minulle puhelun jossa äris ja puris ettei asia kuulu minulle mitenkään. Sanoin kolmesti että nyt lopettaa agressiivisen käyttäytyisen tai nauhotan puuhelun. Ja nauhoitinkin loput, jossa siis mies tnnustaa pettäneensä ja että en saa koskaan enää lähestyä asian tiimoilta ystävääni. Kuunnellutin äänitteen ystävälleni.
(tämä siis ei varsinaisesti kuulu enää juttuun mutta tämä toinen ystävä uskutui minulle mimmosen juutun olivat saaneet aikaan ääninäytteineen kaikkineen. Joten jäi kiinni kenen kanssa suhde on.)
Kommentit (4)
Ei passaa sekaantua liikaa toisten asioihin ja toimia poliisina. Korkeintaan olisit voinut sanoa tälle pettävälle kaksikolle, että tiedät mitä tapahtuu eikä tunnu hyvältä.
Petetty nainen kyllä tajuaa pian, että hänelle on tehty palvelus. Minä ainakin haukuin ystäväni kun kertoi exäni retkistä.
Pyysin anteeksi ja ystäväni tajusi hyvin, että maailmani meni silloin sijoiltaan.
Viestintuoja ammutaan aina. Kerran olen käynyt saman läpi (viestisi olisi voinut olla omani) ja opin, etten enää puutu.
P-mainen rako, kun haluaisi auttaa ystävää, mutta todennäköisesti menettää hänet, ainakin väliaikaisesti. Mikä sitten neuvoksi, en tiedä, "nimetön ilmiantoko"?
Käytä vaikka kirjaimia A, B,C.. Helpompi hahmottaa tuo kuvio