hennot pitkittäisurat kynsissä
Googlettamalla selvisi että on merkki ikääntymisestä, ja vanhuksilla tällaiset kynnet. olen vasta 31v ja kynsiin tullut hennot pitkittäiset urat. Onko muita? vai olenkohan ennenaikojaan vanhus :(
Kommentit (6)
Tämän kyllä voin kohdallani allekirjoittaa.
pojallani oli pienempänä kynnet kuin pieniä neulanpistämiä reikiä/kuoppia täynnä. Varsinkin peukaloiden kynnet ja etusormet. En ole edes googlettamalla löytänyt niihin selitystä.
Itselläni myös pitkittäisuria, olen 34. niitä on ollut varmaan aina.
Googlettaminen on kyl piip, tähän ei sentään löytynyt vastaukseksi syöpä :) kuten usein.
Itse 17 v pitkittäisuurteita joskys kynsissä, voi johtua esim kynsien kovasta käytöstä, pesuaineista, liiasta kynsien lakkaamisesta ... T. Kosmetologi opiskelija
Itse 17 v pitkittäisuurteita joskys kynsissä, voi johtua esim kynsien kovasta käytöstä, pesuaineista, liiasta kynsien lakkaamisesta ... T. Kosmetologi opiskelija
on ollut lapsesta asti eikä mitkään hennot vaan koko kynnet on yksiä syviä pitkittäisuria. Olen joskus kysynyt lääkäriltäkin mutta hänen mielestä ne oli ihan normaaleja eivätkä ole edes mikään merkki ravinnepuutoksista kuten joskus väitetään.