Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mussa on tällainen outo piirre: en halua pitää vieraita lapsia sylissä.

Vierailija
08.02.2012 |

En koskaan, en missään olosuhteissa muuta kuin ehkä autan nousemaan leikkipuiston telineelle pikaisesti tms. En pysty ottamaan syliin kavereidenkaan lapsia, en sisarusteni lapsia. Omiani kyllä. Mulla on joku ihmeellinen este tässä asiassa, ja syliin pyrkivät lapset lähestulkoon inhottavat minua. Muita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten aivan normaali?

Vierailija
2/4 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ota vapaaehtoisesti muiden lapsista syliini kuin pikkuvauvoja. Saattaisin kyllä vähän halia, jos hieman isompi lapsi suorastaan tuppautuisi syliin, mutta eipä ole tähän mennessä käynyt noin kuin pari kertaa ja kyseessä oli siskontyttö, ei siis ihan vieras. En ole mikään lastenvihaaja, minulla on 1 v. poika, jonka kanssa halin ja sylittelen paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on kova tarve pitää vauvoja/lapsia sylissä, mutta kuinka luonnollista se lopulta on? Tuskin ainakaan vieras lapsi haluaa kenenkään vieraan syliin. Itsekään en sylittele vieraita lapsia enkä vieraita eläimiäkään. Sitten kun paremmin tutustuu ja oikeasti suhde lapseen syvenee niin se on luonnollista.

Vierailija
4/4 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttanut olen kyllä kun on lapsen kaveria sattunut tai ollut vaikka äitiä ikävä, mutten huvikseni kyllä halua pitää muita lapsia sylissäni, kuin omiani.