Hei taas :)
Kävinkin tässä parisen viikkoa sitten kuumeilemassa oireideni takia jotka ovat niin selvät. Tietoa en ole vieläkään saanut koska kävin lääkärillä joka lähetti labroihin (johon sain ajan vasta viikkoa myöhemmin) jossa otettiin nyt kaikki mahollinen mm,se raskaushormoonipitoisuus verestä ja nyt sitten ensviikolla vasta on uusi aika lääkärille ja katsotaan mistä kaikki johtuu, jos nyt johtuisikin (niistä kolmesta negatiivisestä apteekin testistä huolimatta) siitä että olisi pieni itsepäinen maha-asukki siellä pistämässä maailmaani sekaisin.
siihen että oireeni vielä jatkuvat, neljättä viikkoa nytten. huono-vointisuus on vain kasvannut ja nyt ei joka aamu mutta aamuisin kuitenkin pahaolo kohtaukset ovat huomattavasti suurempia, en ole oksentanut (koska en ole helppo oksentamaan) mutta olo on ollut aivan hirveä. mahatauti on todellakin pois suljettu ja tuskin mitkään vatsapöpöt kestää kuukautta, kun olen syönny vatsalääkkeitäkin.
lisäksi joka ilta nyt viikon ajan, on noussu vähän lämpöä ja palelen ja nuhailen mutta sitten se on taas aamulla ohi. onko tämmöinenkin kenties raskausoire?
ja entä orgasmiherkkyys, koska ennen olen vain todella todella vaivalla saanut ja silloinkin vain itseni kanssa, että ns.orgasmit ei ole kuulunut elämääni kun olen luovuttanut. Samoin oli kiihottumisen kanssa, että siihen sai todella keskittyä että rattaat alkopyörimään ja nyt olen ns. pöksyt koko ajan märkinä, luulen että saan pelkästä ajattelustakin orgasmin. seksihaluni ovat isoimat kuin ikinä ovat olleet (mieheni tietenkin hyppii tasajalkaa :D) ja nämä ovat TODELLA huomattavia asioita mitkä nyt viimesen kahen viikon aikana on tapahtunut.Huomattavia oireita, kun taas vähättelin kaikkee kun usko meni että en olekkaan raskaana ja sitten tulee taas tälläisiä asioita mitkä nousee vähän liian isoiksi arjessa.
Kun tänne kerta liityin niin voisin kertookkin jotain itestäni;
olen 24-vuotias, tällä hetkellä vielä sairaslomalla parantuvasta masennuksesta (kolmatta vuotta, tietenkin pelkään että jos olenkin raskaana niin miten masennukseni uusiutuu sitten..mutta sitten tiedän mistä hakea apua ja kaikkea kun asia on jo entistisestään tuttu), opiskeluni ovat kesken käsi ja taideteollisessa (n.vuosi jäljellä.) ja nyt kuitenkin etäopiskelen itselleni luovankirjottamisen perustutkintoa.
Joten olen sellaine luovataidehörhö :) Olen ollut nyt yhdessä mieheni kanssa kaksivuotta, elämää toista vuotta avoliitossa ja ensi kesänä olisi tarkoitus mennä naimisiinkin :) Olemme tämmöinen metallihenkinenrokki-pariskunta ;)
Olen aina rakastanut lapsia hyvin paljon, olen ollut töissä lastentarhassa, siskollani lapsenhoitajana (siis töissä oikein ettei hänen tarttennu viedä vauvaa hoitopaikkaan aina) ja minulla on aivan ihana kummipoika. Omia lapsia olen aina halunnut, odotin vain sitä oikeaa miestä joka veisi jalat alta ja haluaisi samaa.
Tietenkin olen kaihoisasti katsellut isoja mahoja ja rattaita jo nämä kaksi vuotta mutta olemme molemmat olleet sitä mieltä että odotamme vielä. Ja nyt jätin pillerit kesäkuussa pois, pääsyynä se että se heikensi jo ennestään heikkoa seksihaluani ja en odottanut että tulisin raskaaksi vielä ainakaan vuoteen koska toinen munasarjani toimii laiskasti ja gyne sanoikin että raskaaksi tuleminen ei välttämättä ole niin helppoa sitten. ja vielä on ylipainoakin molemilla, ei paljoa mutta kuitenki, minulla vähä lipsunnu tää mössääminen ja nyt olen ollut puolivuotta laihutuskuurilla juuri sen takia että tulevaisuudessa olisi helpompi tulla raskaaksi. (olet tipunnutanut tosin vasta sen 5kg :/)
Haluamme neljä lasta, olemme kumpikin suuresta perheestä (tosin kummankaan perhevälit eivät ikinä ole olleet läheiset ja siksi haluamme korjata tämän oman perheemme kanssa).
Miehelläni on myös opinnot kesken ja sivariin menossa tammikuussa, joten rahallisestikkaan lapsi ei ollut vielä suunniteltu tähän väliin, mutta mitä olen ottanut selville niin kyllä me pärjätään jos pötkö tulee :) vaikka ei olekkaan omakotitaloa, vakituista työpaikkaa, perhe-autoa ja kahta kultaista noutajaa ;) Olemme asenteella että sitten kun pieni enkelimme päättää tulla niin se sitten tulee, sitten kun sille aika on oikea.
Joten tälläistä minusta sitten, on kiva liittyä joukkoonne kuumeiliat :)
Kommentit (2)
Taisin lukea jo aiemmin jotain sun viestejä ja muakin kiinnostaa tietää, että mitä ne siel lääkärissä sulle sanoo.Oireet on kyllä ihan sen olosia, että vois vaik masussa jotain ollakin.Tsemppiä paljon ja tulethan kertoilemaan kuulumisia!Meillä haaveillaan toisesta muksusta.Esikoinen 4v.
Toivottavasti tuo ensi viikon lääkäri sitten kertoo toivotun tuloksen! =)
Kyllähän nuo sun oireet ihan siltä itseltään kuulostaa!
Ja ihan varmasti te pärjäätte tuolla asenteella loistavasti, jos niin onnellisesti käy! (tai on jo käynyt ;) )
Onnea matkaan!