Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän palstan innoittamana

Vierailija
08.02.2012 |

tein eilen klassiset! Kun me exät olemme kerta pohjasakkaa ja lapsiammeklin saa kohdella miten sattuu niin viettelin sitten lapseni isän sänkyyn.

Emme ehkäisseet ja teki sen verran herkkää, että ehkä ovuloin!

Sanoin tämän miehelle ja hän vaan hymyili :)

Eli minua se äijäs rakasteli koko eilisen illan... ei siellä niin huono ajokeli ollut, kun sulle puhelimessa sanoi (olin alasti silloin hänen vierellään...)

Mut älä pelkää... en mä sitä takaisin huoli. Jos vaan vauva tehtäis pojalle pikkusisareksi.

Kokeillaan perjantaina taas, kun hakee lapsen...Hrrr!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun miehellä ei oo exää :)

ja se rakasteli mua ja oli yötä mun vieressä

Vierailija
2/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun miehellä ei oo exää :)

ja se rakasteli mua ja oli yötä mun vieressä

Joo ei kannatakaan ottaa pois heitettyä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdatkohan koskaan kasvaa vastuulliseksi aikuiseksi? Ehkä, vaan ehkä liian myöhään.

Vierailija
4/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei mitään "tyytyä eläämään" ja jatkaa eteenpäin kökköä -kiitos.

Kaikkihan me tehdään omat ratkaisumme ja kannamme seuraukset ja mikä niissä ex-miehissä on niin pyhää, ettei niitä saa nussutella? Uusi vaimoko? :)

Vierailija
5/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein eilen klassiset! Kun me exät olemme kerta pohjasakkaa ja lapsiammeklin saa kohdella miten sattuu niin viettelin sitten lapseni isän sänkyyn.

Eli minua se äijäs rakasteli koko eilisen illan... ei siellä niin huono ajokeli ollut, kun sulle puhelimessa sanoi (olin alasti silloin hänen vierellään...)

Mut älä pelkää... en mä sitä takaisin huoli. Jos vaan vauva tehtäis pojalle pikkusisareksi.

meillä ei muutenkaan sekstailla kotona ja itselläni on lelupoika muualla mutta myös palstan innoittama niin nyt v.loppuna kun sun muksu saapuu meille niin jatkan myrkkyjen syöttämistä sille. Sillä alkaa varmaan jo olla pientä hermostovikaa, sen huomaa siitä kun vähän väliä pää nykii ei silleen huomattavasti mutta tälleen kun lasta ei joka päivä näe niin huomaa kyllä sen eron. Joten varmaan ihan hyvä vaan jos saatte hankittua varaosia;-)

Vierailija
6/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei muutenkaan sekstailla kotona ja itselläni on lelupoika muualla mutta myös palstan innoittama niin nyt v.loppuna kun sun muksu saapuu meille niin jatkan myrkkyjen syöttämistä sille. Sillä alkaa varmaan jo olla pientä hermostovikaa, sen huomaa siitä kun vähän väliä pää nykii ei silleen huomattavasti mutta tälleen kun lasta ei joka päivä näe niin huomaa kyllä sen eron. Joten varmaan ihan hyvä vaan jos saatte hankittua varaosia;-)

täytyypä sanoa perjantaina siinä nainnin loiskeen lomassa, ettei syötä lapselle akkansa ruokia. Ja ehkä parempi olisi muutenkin, että exä ja poika menisi mummollaan maalle viikonlopuksi.. Juu, näin ehdotan.

Vierailija
7/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdatkohan koskaan kasvaa vastuulliseksi aikuiseksi? Ehkä, vaan ehkä liian myöhään.

Aikuisuus on niin pirun tylsää ja yliarvostettua, yritin sitä, joskus 28 vuotiaana, mutta kyllästyin siiheen jeesusteluun, nyt menee elämä eteenpäin lupsakasti, pilke silmäkulmassa ja huumorilla!

Vierailija
8/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksiplussan ja av:n työnjako alkaa hämärtyä. Aikaisemmin wt:t oli ennemmän plussalla.

Vierailija
9/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyypä sanoa perjantaina siinä nainnin loiskeen lomassa, ettei syötä lapselle akkansa ruokia. Ja ehkä parempi olisi muutenkin, että exä ja poika menisi mummollaan maalle viikonlopuksi.. Juu, näin ehdotan.

kuulostaisit kyllä melko vainoharhaiselta. Miten tämä muuten korjaa sen jo tapahtuneen vahingon?