Siis ette ikinä usko mitä mieheni äsken sanoi!!
"Jos Haavistosta tulee pressa niin tulee isoja ongelmia. Nuoriso alkaa kääntyä homoiksi (!!?) ja homoille annetaan liikaa valtaa" tähän pään pyörittelyä vahvistukseksi.
Siis että nuoriso alkaa kääntyä homoiksi?! Joo sori jos täällä on jo puitu aihetta, itse en ole jaksanu aukaista ainuttakaan ketjua ja tänään ekaa kertaa koko aiheesta miehen kanssa puhuttiin joten oli pakko jakaa..
Kommentit (11)
Itsehän oot puolisosi valinnut.. Kertoo kyllä sustakin ihan tarpeeks kun tollasen juntin oot nainut, hauskaa loppuelämää sinne perähikiällä!
aivan väjö tyyppi!! Hirveä homofobikko, olen sen huomannut jo aikaisemmin :/ ja kiusannut että taitaa itse olla homo kun niin on olevinaan epänormaalin paljon vastaan.
kysyin kerran että mitäs jos poikamme kertoisi vanhempana olevansa homo. "no sen olisit vain sinä saanut aikaan, ei kukaan oikeasti ole homo sehän on luonnon vastaista"
varsinaiselta saaliilta, onnea. Taitaa pelätä että itse kääntyy homoksi.
Mitä muuta Jakomäkeen kuuluu? Lesbous on muuten tarttuvaa, se on ihan tutkittu juttu eli tytöt tykkää ns kokeilla jos joku muukin on kokeillut, miksei sama porttiteoria toimisi homojen kohdalla, mene ja tiedä.
Tää maailman menohan on ihan pimeetä.
Miehesi ansaitsisi paremman puolison. Naisen joka on hetero!
ja kaikenlisäks oon samaa mieltä.
Tän otoksen mukaan 60% suomalaisista ajattelee samoin.
Onko miehelläsi leijonakaulakoru? Tai Suomi-Finland -paita? Kentiesa musta huppari usein vakiasusteena? Lyhyet siilihiukset? Katseleeko formuloita? Antoiko äänensä Soinille ekalla kierroksella?
Jos 2-3 edellisistä kohdista on oikein, niin miehesi on persu eli white trash -osastoa:DDDDDDDDDDDDD
jos sukuani jatkaisin tälläisen miehen kanssa. Saattaisi geeniperimä heikentyä aikalailla. Pelottava ajatus. Onneksi valkkasin fiksun miehen.
Mitä muuta Jakomäkeen kuuluu? Lesbous on muuten tarttuvaa, se on ihan tutkittu juttu eli tytöt tykkää ns kokeilla jos joku muukin on kokeillut, miksei sama porttiteoria toimisi homojen kohdalla, mene ja tiedä.
että mä olen lesbo, koska olen joskus teini-iässä pussaillut paljonkin tyttöjen kanssa.
Hitto, täytyykin käydä kertomassa miehellekin. Ja mites nuo lapset, pitäisikö niillekin kertoa?
Mäkin käännyn homoksi juuri tuosta syystä.