Voiko angry birdsiä pelata pc:llä
Kommentit (18)
google+:n
Jo vain voi pelata. Eikä maksa mitään.
Tosin on joku versio facebookissakin.
Puhelimessahan se on ilmanen
Ei mulla ainakaan ole ollut mikään ilmainen, iPhone on puhelin. Ihan on app storesta pitänyt ostaa.
En ole muutenkaan kuullut että täysiversio angry birdsistä olisi jossain puhelimessa ilmainen. Sellaisia demoversioita voi kyllä olla joissa suuri osa leveleistä on lukittu.
siitä pelistä vaikka se kakskymppiä, itse olette kannattaneet netistä ilmaiseksi ladattavien tuotteiden lopettamista. :) Itsellä on täysversio ja ihan ilmainen, heh..
siitä pelistä vaikka se kakskymppiä, itse olette kannattaneet netistä ilmaiseksi ladattavien tuotteiden lopettamista. :) Itsellä on täysversio ja ihan ilmainen, heh..
Ei mulla ainakaan ole ollut mikään ilmainen, iPhone on puhelin. Ihan on app storesta pitänyt ostaa.
En ole muutenkaan kuullut että täysiversio angry birdsistä olisi jossain puhelimessa ilmainen. Sellaisia demoversioita voi kyllä olla joissa suuri osa leveleistä on lukittu.
siihen asti, että saa riittävästi pisteitä/ pelaa läpi sen ekan kentän...
siihen asti, että saa riittävästi pisteitä/ pelaa läpi sen ekan kentän...
Ilmaisversiossa pääsee oliko neljä tasoa vaikka kuinka paljon pisteitä saisi.
Samoten vissiin jouluversio, mutta en tilannut sitä.
Samoten vissiin jouluversio, mutta en tilannut sitä.
Tosin se on kyllä niin paska pelikin että sietäisi olla ilmainen kaikille laitteista ja kyvyistä riippumatta.
PC-versiosta en tiedä, mutta uuteen Nokian älypuhelimeen (joku 7-malli tsjp) ainakin sai Angry Birdsin koko version ladattua ihan ilmaiseksi. Ja siinä on niitä tasoja monen monta sataa, eli kyseessä ei ole se demoversio, joka sekin kännystä tietty löytyy.
Latasin viikko sitten Smuglers Planen loput levelit ja nyt on KOKO PELI pelattu läpi. Ja ihan oli ilmainen. Nyt pelaan Seasonsia ja siinäkin olen kohta pelannu jo kaikki tasot läpit. Ja ekin oli ihan ilmainen :) Ja niitä tasoja on tasan tarkalleen pikkasen enemmän ku 4 :DD
Muuten nokioihin ei vissiin saakkaan vielä tällä hetkellä ladattua angry birdsiä. Näin siis monet nokian omistajat ovat valitelleet :)
Latasin viikko sitten Smuglers Planen loput levelit ja nyt on KOKO PELI pelattu läpi. Ja ihan oli ilmainen. Nyt pelaan Seasonsia ja siinäkin olen kohta pelannu jo kaikki tasot läpit. Ja ekin oli ihan ilmainen :) Ja niitä tasoja on tasan tarkalleen pikkasen enemmän ku 4 :DD
Muuten nokioihin ei vissiin saakkaan vielä tällä hetkellä ladattua angry birdsiä. Näin siis monet nokian omistajat ovat valitelleet :)
On pelattu Riosta myös "Kultainen rantapallo" tasot jotka saa vain löytämällä kultaisen rantapallon :)
netistä se Rio-versio tietokoneelle, maksoi muutaman dollarin.
Siinä sitä ei ole. Mistäs sen saisi ilmaiseksi?