Ovis lauantaina, sen jälkeen vuotoa
Mulla oli siis ovis lauantaina, tai silloin alkoi tulla ovislimaa. Seksiä oli samana iltana (ei ole mitään ihmeempää yritystä perheenlisäykseen), ja siitä asti tullut jotain vuotoa (kirkasta, housuihin ainakin kuivuu ihan kirkkaaksi, ehkä vähän valkoista, ja pyyhittäessä näkyy vain kirkasta limaa vieläkin), joka ei aivan hajutonta. Ei nyt mikään kovin nenäänpistäväkään haju, mutta huomaan kyllä itse sen, kun normaalisti ei ole hajuja. Lisäksi alapää tuntuu koko ajan limaiselta.
Mistäs tuollainen nyt johtuu? En ole ennen ainakaan huomannut vastaavaa...
Kommentit (4)
Pariinkin kertaan, kiitos vaan kysymästä. Mistä tuollaista päättelit? Mitä niin ihmeellistä tuossa kysymyksessä oli? Normaalisti kun minulla ei ole valkovuotoa, eikä muutakaan menkkojen lisäksi.
ihan normaalia. käy kuitenkin gynellä, ettei ole polyyppia tai vastaavaa.. mulla kesti puoli vuotta nuo.
ihan normaalia. käy kuitenkin gynellä, ettei ole polyyppia tai vastaavaa.. mulla kesti puoli vuotta nuo.
Kiitos fiksusta vastauksesta! :) Voiko siis olla niin, että ovis kestääkin nyt kauemmin kuin yleensä?
Alavatsassakin välillä jotain pientä "paineen tunnetta" (ei siis kipua, mutta kuitenkin niin, että tuntuu kuitenkin jotain painetta, kovempana tuntuisi kivulta) lantioluiden vierellä (munasarjojen kohdalla?) samaan asiaan liittyvää?
Tekstistäs päätellen et mutta ihan vaan vittuillakseni kysyn?