Haluan tehdä lastensuojeluilmoituksen lähivanhemmasta, minne soitan? Nyt heti.
Kommentit (20)
lasten olosuhteet kusipään luona. Parempi niiden on lastenkodissa mitä kusipään hoivissa.
Kuulostat jotenkin hysteeriselta... siksikö olet vain etä-? Jos ihan oikeasti, kiihkottomasti ja harkiten tosiaan katsot lastensuojeluilmoituksen olevan paikallaan, niin soita lastensuojeluun. Numeron taatutisti löydät oman kuntasi sivuilta.
teki musta lastensuojeluilmoituksen...itse ei lapsia halua, mutta haluaako oikeasti että lapset viedään lastenkotiin...no ikinä en saanut selville, koska en ole kysynyt enkä kysy. hullu se on, en minä
teki musta lastensuojeluilmoituksen...itse ei lapsia halua, mutta haluaako oikeasti että lapset viedään lastenkotiin...no ikinä en saanut selville, koska en ole kysynyt enkä kysy. hullu se on, en minä
asumisolot isän luona tarkastetaan. Parempi lastenkodissa mitä välinpitämättömän isän hoivissa.
Tuommoisten vanhempien lapsilla ei taida olla ihan tasaveroiset eväät elämään.
mulla on tästä lähtien vain yksi tavoite: Lapset turvaan kusipään luota. Vaikka sijaiskotiin, paremmassa turvassa siellä mitä isänsä luona.
Teen niin monta ilmoitusta kuin on tarpeen, mutta kusipäälle lapset eivät jää jos ei tyyli muutu.
Ja silloin ne hoitaa käsittääkseni akuuttia tapausta, se että sinulla juuri nyt kyrvähtää hermot niin oikea soitto on mielenterveystoimisto.
Kiva jos lapsistasi välität, mutta minusta sun jaksamosesi tuntuu olevan vähän huteralla pohjalla, etkä sinäkään varmaan ole hyvää seuraa sellasenaan lapsellesi?
Teillä voi olla mielipide minusta
helppo muodostaa mielipide, kun spämmäät koko elämäsi julki tänne. Nytkin, kun sulla on hätä, oot... VITTU AV:LLA!
sijaisperheeseen. Parasta mitä voin lapsilleni tehdä on tehdä heistä lastensuojeluilmoitus. Ja asia loppuunkäsitelty, sossut hoitakoot loput.
Miksi erosit siitä?
Mikset itse ruvennut lähivanhemmaksi?
Mieti näitä ennen kuin teet mitään.
sinne soitin ja asia lähti eteenpäin. Ei ole akuutti tapaus, mutta huoli on aiheellinen ja asia ei voi jäädä tähän.
jos ei ole kunnolla aihetta. Minunkin exäni teki lastensuojeluilmoituksen minusta sillä seurauksella, että 6-vuotias lapsi aloitti yökastelun. Ilmoitus oli aiheeton, mutta lapsen pelkoja hoidettiinkin sitten pitkään.
ylläpito poista näitä sairaan ihmisen ketjuja niitä on useampi
Aika nihkeästi ne poistaa mitään.
Sitten voit vaikka vetää ittes jojoon.