Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia MLL-hoitajia teillä on (ollut)?

Vierailija
07.02.2012 |

Onko käynyt useamman kerran? Minkä ikäisiä? Mitä maksatte? Minkä mittaisia aikoja ovat olleet? Oletteko olleet tyytyväisiä? Onko ollut helppo saada hoitaja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykästyttiin häneen heti, joten myöhemmin ollaan soitettu hänelle suoraan. Lapset ovat 7kk ja 1,5v, hoitaja 19-vuotias, joka on meillä useimmiten arkisin päivällä, kun minä käväsen töissä/asioilla, mutta joskus myös iltaisin kun käydään miehen kanssa jossain. Pari kertaa kuussa suunnilleen ja kerrallaan 3-8 tuntia ja on nyt käynyt melkein kuopuksen syntymästä saakka. Ollaan tosi tyytyväisiä, kun saatiin heti noin ihana ja kokenut hoitaja. Toki pari kertaa on ollut niin, ettei hänelle ole sopinut hoito, ja ollaan sitten järjestetty muuten muttei pyydetty toista hoitajaa, kun on mukavampi kun on mulle ja lapsille tuttu. Hän syö meillä mitä haluaa, välillä ostan jotain nimen omaan hänelle, ja palkkaa maksamme sen MLL:n minimipalkan eli 8,2e/h mutta pyöristetään ylöspäin (esim. neljästä tunnista 35e)

Vierailija
2/2 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenikin ovat olleet MLL:n hoitajia. Tämä vanhempi nainen oli niin hyvä, että olisin oitis palkannut lapsilleni kun olivat pieniä. Suorastaan uhkui hellyyttä ja rakkautta kaikkiin lapsiin AINA, myös silloin kun muita ei ollut paikalla. Lapsista sen näki! Hän hoiti omaksi huvikseen lapsia vaikka oli aika varakas!

Myös omani olivat MLL:n hoitajia ja aika hyviä kun lapset aina halusivat heitä hoitamaan eikä kukaan muu kelvannut. Vanhemmat maksoivat reilusti erikoishyvästä hoidosta!

Itse muuten koulutin ja sanoin että töissä leikitään ja jutellaan eikä katota telkkua tai lueta naistenlehtiä. Pikkulapsia piti pitää sylissä just niin kauan kuin halusivat ja suukotella ja halia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla