Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala kriisi menossa. Mitä lukemalla aivot narikkaan?

Vierailija
07.02.2012 |

Elämä on nyt ihan kamalaa. Mies on jäänyt kiinni pettämisestä. Huoli tulevaisuudesta on kamala. Mitä ihmettä voisin lukea, jotta pääsisin tästä hetkestä edes hetkeksi joskus pakoon? En ole huomannutkaan tätä ennen, miten kaikki kirjat tuntuvat tavalla tai toisella käsittelevän rakkautta tai perhesuhteita ylipäänsä, tai vanhempiensa takia kärsiviä lapsia tms. Mikä olisi sellainen mukava aivot-narikkaan -kirja, joka ei vahingossa laittaisi miettimään nyt menossa olevaa kriisiä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mikä tahansa kriisi menossa (mies jäi kiinni pettämisestä, opiskelut meni päin helvettiä, työ oli perseestä, järkyttävä asuinalue jossa olin pelokas ja onneton), mä pääsen ihan muihin maailmoihin Jari Tervonen Minun sukuni tarinaa lukemalla. Olen osannut sen ulkoa jo vuosia, mutta toimii, siitäkin huolimatta että joskus senhetkisen kriisin aineksia sieltä saattaakin löytyä. Vetää kuin juna.

Tsemppiä!

Miksi osaat sen kirjan ulkoa, sivusta sivuun, sanasta sanaan? Mitä juna vetää paitsi omia vaunujaan? Eivätkö ne ole osa junaa itseään? Veturi vetää junaa. Juma, tarvitsen drinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi