Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun aina olisi näin yksikertaista ja vaaleanpunaista.

Vierailija
07.02.2012 |

"Sinnikkyydellä tarkoitan sitä, että jaksaa yrittää imettämisen käynnistymistä vaikka viikkotolkulla siitä huolimatta, että se tuntuu epätoivoiselta ja hankalalta"

Minun vauvani olisi kuollut, jos olisin viikkotolkulla odottanut ja yrittänyt!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinnikkyydellä tarkoitan sitä, että jaksaa yrittää imettämisen käynnistymistä vaikka viikkotolkulla siitä huolimatta, että se tuntuu epätoivoiselta ja hankalalta" Minun vauvani olisi kuollut, jos olisin viikkotolkulla odottanut ja yrittänyt!

ellei oma maito riitä. SILTI voi olla sinnikäs ja ylläpitää ja lisätä maidontuloa ja päästä korvikkeesta eroon. JOS HALUAA, kenenkään ei ole pakko olla sinnikäs mutta on turha tulla itkemään että imetys ei vaan onnistunut jos ei ole kokeillut kaikkia keinoja. Ja edelleenkään ei tarvitse kokeilla, jos ei halua. Mutta silloin ei voi perustella imetyksen lopettamista sillä, että se ei onnistunut.

Vierailija
2/2 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raavin ihoni verta vuotavaksi ja silti koitin olla niin helkutin sinnikäs, neuvolasta ne sit käskivät että lopeta toi ja laita sitä kortisonia

neuvolantäti katsoi mua tosi pitkään ja sanoi mun miehelle että sulla on tosi sitkeä vaimo

t. atopiaa ja iktyoomaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän