Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhana, ei kyllä aukene mulle tuo Nightwishin

Vierailija
07.02.2012 |

uusin levy vaikka kuinka kuuntelen. Anette on parantanut laulamistaan huikeesti, mutta ei auta. Pari biisiä joista tykkään mutta kokonaisuus ei oo mun makuun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta siinä on vähemmän huonoja kuin edellisessä levyssä.

Vierailija
2/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta siinä on vähemmän huonoja kuin edellisessä levyssä.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa yritystä, liikaa konserttisalihenkeä ja heviä nolla. Täydellisen paska levy minunkin mielestäni, onneksi kuuntelin sen ensin mp3:sana eli piraattina, etten turhaa ostanut noin surkeaa levyä. Marco saisi siirtyä laulajaksi, ihan huippu hyvä laulaja.

Vierailija
4/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa yritystä, liikaa konserttisalihenkeä ja heviä nolla. Täydellisen paska levy minunkin mielestäni, onneksi kuuntelin sen ensin mp3:sana eli piraattina, etten turhaa ostanut noin surkeaa levyä. Marco saisi siirtyä laulajaksi, ihan huippu hyvä laulaja.

vai Marcon velikö se oli sittenkin? Muakin vaivaa toi oopperamaisuus. Ostin ton ja Mustaschin uusimman ja kokoelman, ja molemmat jälkimmäiset hakkaa kyllä Nightwishin uusimman mennen tullen.

ap

Vierailija
5/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwish levy koskaan menneisyydessä tai tulevaisuudessa. Tulee jäämään orkesterin pääteokseksi. Sääli ettei Turusesta päästy jo aiemmin. Luultavasti tällä kokoonpanolla olisi ehditty tehdä taidetta enemmänkin.

Vierailija
6/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusin levy vaikka kuinka kuuntelen. Anette on parantanut laulamistaan huikeesti, mutta ei auta. Pari biisiä joista tykkään mutta kokonaisuus ei oo mun makuun.

Minulle tuossa on ihan liikaa epämelodista perusheviä. Tykkään käytännössä vain muutamasta kappaleesta, Taikatalvi, Arabesque, ja se viimeinen moniosainen. Se Storytime nyt menettelee muttei ole mitenkään ihmeellinen.

Mä olen niitä jotka tykkää niistä eeppisistä pitkistä Nightwish kappaleista kuten Ghost love score tai The poet and the pendulum.

Vierailija
7/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika iso pettymys. Ei mitään uusiutumista edelliseen levyyn verrattuna, samoja kuvioita, taustoja ja efektejä toistetaan kuin edellislevylläkin, samat irkkulisät ja pillipiiparit kuin ennenkin. Se jazzabiisi on ainoa vähän uusi ja erilainen ja siksi mielenkiintoinen. Abba-vaikutelma on todella vahva, eikä positiivisessa mielessä...

Vierailija
8/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai Marcon velikö se oli sittenkin? Muakin vaivaa toi oopperamaisuus. Ostin ton ja Mustaschin uusimman ja kokoelman, ja molemmat jälkimmäiset hakkaa kyllä Nightwishin uusimman mennen tullen.

ap

Tarot on pitkän linjan orkesteri (soitti jo silloin kun Holopainen oli vaipoissa) Ja kyllähän Hietalan veljekset Marco ja Zakary olivat sitä perustamassa ja vaikuttavat siinä edelleen.

Vierailija
9/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Tarot on pitkän linjan orkesteri (soitti jo silloin kun Holopainen oli vaipoissa) Ja kyllähän Hietalan veljekset Marco ja Zakary olivat sitä perustamassa ja vaikuttavat siinä edelleen.