Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marimekon palvelu huonoa

Vierailija
07.02.2012 |

Onko muita, jotka ovat kokeneet Marimekon myymälöiden palvelun huonoksi?

Noin viiden vuoden ajan olen kuulunut ns. kuluttavaan työikäiseen luokkaan ja ostanut hää-, valmistujais-, yms lahjaksi Marimekkoa.

Nyt vain alkaa olla mitta täynnä niiden liikkeiden surkean palvelun kanssa.

Ideaparkin myymälän henkilökunnasta tein aikanaan valituksenkin: kolme naista töissä, kukaan ei ehdi kangasta leikkaamaan. Yksi myyjä mässytti purkkaa ja oli naama pitkällä, kun halusin ostokseni lahjapakettiin (eikä ollut kiire silloinkaan, eikä aletuotteista kyse!, kysyi, että onko tää ihan pakko paketoida. Yhdellä kertaa myyjä ei olisi halunnut lähteä hakemaan varastosta toista samanlaista pyyhettä.

Nyt sitten Helsingissä sama linja jatkuu. Itäkeskuksessa ei ollut etsimääni uutuuskangasta ja myyjä ei tiennyt, mistä sitä voisi saada, mutta ei myöskään katsonut koneelta tm.s

Viimeinen tikki oli, kun Jumbossa myyjät kuiskuttelivat tiskin takana eivätkä tervehtineet, saati kysyneet, että mitä olen etsimässä.

Nyt olenkin siirtynyt shoppailemaan Finlaysonin tuotteita. Niillä ainakin toimii verkkomyynti. Sekin on Marimekolla kuin salainen lentokoneen suunnitelma. Ja vuotta 2012 eletään!

Harmittaa, kun Marimekon pitäisi edustaa tyylikästä ja laadukasta Suomea. Itse en vain nokkaani putiikkiin hetkeen pistä, pääseväthän hienot myyjättäret helpommalla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jollain on hyviä asiakaskokemuksia, ei tarkoita, etteikö Marimekolla olisi myös tympeitä asiakaspalvelijoita. Nythän ne vähensi väkeäkin, ei ihme niillä hinnoilla ja "palvelulla".

[quote author="Vierailija" time="08.02.2012 klo 18:55"]

mä olen aina, ihan ihan aina saanut loistavaa palvelua Marimekolta. Yhden ainoan kerran jälkikäteen huomasin että kangas oli leikattu väärin, mutta koko miten myyjä valitsi mulle b-luokan pakasta hyvän palan jne oli niin loistavaa, että päätin asian antaa olla.

Nytkin viimeksi kun oli tämä ystävämyynti sain yliylihyvää palvelua, myyjä lähti kesken kiireen etsimään minulle varastossa olevaa tuotetta, hymyissä suin.

Mun on pakko sanoa että sulla on käynyt vain huono tuuri.

Käyn Marimyymälässä Espalla, Herttoniemessä, Hakaniemessä ja kävin Sellossa kun oli vielä olemassa.

Ja Tapiolassa olen käynyt paljon kun asuin silläpäin. Ja aina, ihan ihan aina sain loistavaa palvelua. Esim olin poikani kanssa hänen ollessa vauva ja myyjä kysyi nimeä ja kun oli sama kuin muistaakseen myymäläpäällikön pojan, tuli hän takaa ihastelemaan kaimaa ja vakuutti on ihan yhtä suloinen kuin hänenkin oli vauvana.
Tälläisiä tarinoita mulla on Marimekolta kerrottavana.

[/quote]

Vierailija
22/29 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iitse tilaan Marimekon tavarat Hobbarista. Voi aina palauttaa, mutta syytä ei ole ollut. Rakastan Marimekon ylellisen tuntuisia pussilakanoita. Kerä on suosikkini ja ei ole mitenkään värikäskään. Valkoisella pohjalla beessi kerä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "hienolla rouvalla" ankeaa. Älä nyt ainakaan möki.. eikun huvilalle marimekkoa osta, purjeveneestä puhumattakaan!

Bucke...I mean Bouquet!!

Vierailija
24/29 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein jaksa ajatella sitä niin, että Marimekolla ei olisi vastuuta siitä, mitä se myy ja koska tuo pussilakana oli paketoitu kaupassa ja sisko sen sitten lähetti meille, kyllä heillä on ihan varmasti jonkinlainen vastuu siitä, mitä myyvät priimana.

Nyt kun eivät heti maksaneet, ovat saaneet tosi paljon huonoa mainosta, sillä kerron ilomielin tämän tarinan joka paikassa, missä vain kerkeän, ja on puhe Marimekon asiakaspalvelusta.

Minusta on liikaa vaasittu että marimekon olisi pitänyt maksaa p-maksu, 16.

Vierailija
25/29 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut siitä Jumbon Marimekosta sen remontin jälkeen. Tosi niheetä ja väsynyttä palvelua. Ennnen oli jotenkin iloisampaa ja aidosti ystävällistä palvelua.

Forumin marimekosta taas on aina hyviä kokemuksia ollut n. 5vuoden ajan

Vierailija
26/29 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussilakanan. Siinä oli kankaassa kudonnassa virhe, eli 2 cm halkasin kokoinen reikä, ei läpireikä, mutta siitä puuttui kudelanka tjms. Näkyi siis läpi ja varmaan ekassa pesussa olisi auennut.

Otin siitä kuvan ja lähetin sen sp Marimekkoon ja kysyin mitä tehtäis?

Sieltä tuli viesti, että minun pitää lähettää se Suomeen ja sitten he laittavat uuden tilalle. Kun kysyin, kuka maksaa postimaksut, he sanoivat, että minä, mutta saisin sitten sillä summalla jotain Marimekon tuotetta tilalle. Sanoin että ei kiitos, en tarvitse jotain pussukkaa, vaan saavat maksaa sen postimaksun, sillä vikahan ei tosiaankaan ollut minun tai siskoni, sillä reikä oli heidän tuotteessaan.

Keskustelua käytiin edestakaisin jonkin aikaa ja lopulta sitten he armeliaasti lähettivät uuden, ilman että minä lähetin sen risan takaisin ja sitten vielä viimisessä viestissä kehuivat että nythän minulle tuleekin sitten oikein 2 pussilakanaa yhden tilalle.

Kiva tosiaan kun on risa pussilakana, jess!!Paikkaanko minä sen vai purukuminko tökkään päälle? Kyllä oli hienoa asiakaspalvelua :(

Ärsyttävää...Kuulosti aivan kuin he eivät olisi uskoneet selitystäsi?

Kyllä se oli vaan ihan sitä huonoa asiakaspalvelua, ei muuta.

Lupasinhan minä laittaa sen pussilakanan postiin, jos vaan olisivat maksaneet sen postimaksun. Reikä oli sellainen, ettei sitä itse voinut aikaansaada, kun oli selkeesti kankaan kudonnassa vika.

Vierailija
27/29 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa lisamaksua viallisesta tavarasta?

Minakin asun USAssa ja joulun alla jouduin valittamaan viallisesta tuotteesta sahkopostilla. Vastaus tuli muutaman minuutin sisalla ja siina valitettiin tapahtumaa ja sanottiin etta uusi tuote menee postiin huomenna. Huomenna sitten sain uuden s-postin ja paketin koodin jotta voin seurata netissa missa se menee. Lisaksi pyydettiin anteeksi ja toivottiin etta edelleen pysyisin heidan asiakkaana. Eivatka halunneet sita viallista takaisin, mita ne silla olisivat tehneet?

Vierailija
28/29 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelusta ja laadusta.

Iso Omenassa huonoa palvelua (tosin en ole enää käynyt viime aikoina, jos se on siitä muuttunut).

nuoret tytöt ei hallinneet asiakaspalvelua lainkaan, etenkään reklamaatiotapauksessa.

Sain lähetellä vaatetta edestakaisin Marimekolle, johon oli tullut reikä lähes uutena.

Ja he kehtasi olla sitä mieltä että se oli itse aiheutettu - mitä ei taatusti ollut!

Asiassa kesti niin kauan, että lapsi ehti jo kasvaa kun odoteltiin vastausta - ja takaisin tuli se reikäinen vaate!

Olisin sitäkin nyt sitten käyttänyt mieluummin, kuin pitänyt iät ja ajat Marimekolla tutkittavana.

Korvauksena tuli joku ruma turha pikkukukkaro, en ole varma tuliko myös lopulta joku ihan pienen summan lahjakortti kun soitin vielä perään ja valitin (jolla siis ei saa mitään järkevää Marimekon liikkeestä).

Noh, muutenkaan Marimekko ei oikeastaan ole mun tyyliä, yhteen aikaan sitä ostelin itselle ja lapselle. Mutta kaikki jotka sitä käyttää, on jotenkin hmm... erikoisia persoonia.

Vierailija
29/29 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kannattanee valittaa suoraan ko. myymälään ja myymäläpäällikölle.

Itse voin ihan aidosti sanoa saaneeni Marimekon myymälöissä ja jälleenmyyjillä loistavaa palvelua. Aina on tervehditty reippaasti ja apuakin on saanut jos vain on itse halunnut.

Sellaista ylityrkyttämistä en voi sietää: ahdistaisi olla sellaisessa kaupassa, jossa myyjä hengittäisi koko ajan niskassa ja olisi tyrkyttämässä tavaroita ja apuaan. Ehkä tässä on kyse sukupolvierosta? Vanhemmat sukupolvet tahtovat tyrkyttävää palvelua, jossa myyjä on iholla kun taas nuoremmat haluavat kiertää rauhassa ja tutustua tarjontaan itsenäisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän