Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muillakin vatsanseutu jäänyt "löllöksi" toisen raskauden jälkeen?

Vierailija
07.02.2012 |

Palauduin ensimmäisestä raskaudesta hienosti. Imetys hoikisti reilusti alle raskautta edeltävään painoon ja vatsakin oli littana puolen vuoden sisällä synnytyksestä.

Toisesta raskaudesta on jo aikaa. Lapsi 1 v 4 kk ja mahani on edelleen kammottava; yhtäaikaa pullottava ja veltto, vaikka painoa ei ole enempää kuin ennen raskauksia (170 cm/63 kg). Silloin samoilla kiloilla vatsa oli nätti, vain pikkuruinen tasainen rasvakerros lihasten päällä. Nyt se pullottaa ellen aktiivisesti jännitä lihaksia ja vyötäröllä on lisäksi inha rasvamakkara.

Miten muilla; onko teillä vastaavia kokemuksia? Mikä on auttanut? Vai onko mikään? Olen treenannut syviä vatsalihaksia, tosin välillä vähän epäsäännöllisesti, toistaiseksi tuloksetta.

Inhottaa, kun maha on paitsi ruma, myös vaikeuttaa pukeutumista. Sopivia housuja ei löydy ja sukkahousutkin puristavat vyötäröltä :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alavatsa on löllöä. Mä saan vatsalihakset näkymään vähän alle navan, siihen ne loppuvat. Mun alavatsa on myös täysin tunnotonta. En usko siihen auttavan minkään muun kuin leikkauksen.

Vierailija
2/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se minua niin kauheasti edes harmita, vaatevalinnoilla voi ongelman peittää hyvin. Alastomana toki hassun näköinen kun 167 cm/48 kg kukkakepissä on löllö läskimaha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan 8-10h viikossa raskasta liikuntaa, ja muualta olen lihaksikas ja kiinteä mutta mahalöllö on ja pysyy

Ruokavalio kunnossa, paino kunnossa, treenimäärää ei voi enää rasitusvammojen takia lisätä. Eli löllömaha tuli jäädäkseen. Takana 2 alatietä ja 1 sektio.

Eipä tuo haittaa, elämässä on isompia murheita, mutta hassulta se näyttäö kun on muuten kroppa loistokunnossa mutta mahassa outo löllyvä höttökasa. Mielestäni se ei ole rasvaa vaan jotain muuta, ihoa, kudosnestettä, arpikudosta tai jotain. Ei näytä "selluliittiselta" rasvasolukolta kun sitä puristaa.

Vierailija
4/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilman raskauksia on kyllä liian löllö maha mullakin ja mitat about samat kuin ap.lla, 172/63. Hiihdän ja juoksen ja joudun kieltäytymään herkuista ja syömään terveellisesti, miltähän näyttäisin jollen mitään yrittäisi???

Vierailija
5/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta navan alapuolelle jäi sellainen löllö kohta ja napa muuttui leveämmäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi