Yhteydenpidon jättäminen kaikkiin, onko kokemusta?
Mietin tätä tosi pitkään, ja päädyin kokeiluun etten ota kehenkään yhteyttä pitkiin aikoihin. Olen tyystin kyllästynyt olemaan aktiivinen ja nyt se sitten loppuu! Onko teistä joku tehnyt näin ja jos niin millä lopputuloksella? Jäitkö yksin vai ottiko joku passiivisista tutuistasi sinuun yhteyttä? Aion tehdä näin silläkin uhalla, että minuun ei oteta yhteyttä, koska olen hyvin kekseliäs järjestämään itselleni tekemistä ja kaiken lisäksi tulen hyvin toimeen myös ihan itsekseni. Myönnän kuitenkin että ennen niin aktiiviselle yhteydenpitäjälle kuin olen, tämä on melkoinen haaste, tulee niin helposti soitettua ja kyseltyä kuulumisia, että nyt täytyy oikein jarrutella itseään. Mitä mietit kokeilustani?
Kommentit (23)
aggressiivisia ja ilkeitä muutamia vastauksia. Mutta onneksi paljon asiallisia hyviä vastauksia, jotka auttavat näkemään asiaa omaa näkökulmaa laajemmin! Siispä kannaattaakin aina mitä ilmeisemmin keskittyä näissä vastausketjuissa näihin rakentaviin ja asialinjoilla pitäytyviin, sillä kylla kait täällä aina jonkin verran riehuu myös joitakin "häiriöisiä", joille anonyymi vittuilu on ainoa keino purkaa aggressiotaan, pahaa oloa ja elämän tuomia pettymyksiä. Purkaukset toki sallittakoon, mutta kyllä joistakin viesteistä ilmenee ihan suoranaista ilkeilyä!Se siitä, aion jatkossakin käväistä täällä lukemassa juttuja ja joskus jotain kommenttiakin heitän, kiitos vastaajille vielä!AP
Oikeastaan minulla on vain yksi kaveri, johon otan selvästi enemmän yhteyttä kuin hän minuun. Hänkin tavatessamme pyytää joka paikkaan ja on osoittanut, että olen hänelle tärkeä.
Muiden kohdalla odotan, että yhteyttä otetaan vastavuoroisesti. Jos joku ystävä ei ota yhteyttä, niin sitten ystävyys loppuu. Panostan niihin, jotka ovat myös kiinnostuneet minusta. Eli en jäisi suremaan niitä, jotka sinuun eivät ota yhteyttä, oli heille varakaveri.
koska he haluavat kaiken valmiina. Minä olen aina se joka soittaa. Minä olen se joka lopulta maksaa ja järjestää. Keskityn välillä pelkästään itse valitsemieni ihmisten = ystäväpiirini kanssa seurusteluun, yhdessä tekemiseen. Nämä suhteet kun ovat vastavuoroisia.
Sukulaisista kuuluu tauon jälkeen, kun kännyni soi "Miksi et ole soitellut?" Vastaan tarkoituksellisen lyhytsanaisesti, mutta ystävällisellä ja kiinnostuneella äänellä "On ollut kiireitä. Mitäs te olette tehneet, kun ei olla juteltu vähään aikaan?" He sanovat siihen "Ei meillä mitään, mutta mitäs sinä sitten?" Tähän vastaan "Ei minullakaan mitään muuta kuin kiireitä vain. Onko teillä ollut jotain uutta?" Tähän loppuu yhteydenpito joksikin aikaa. Kunnes heidän ilokseen sorrun juttelemaan niitä näitä ja kerron kuulumisiani avoimesti ja vastineeksi saan aina vain samat löpinät eli heille ei kuulu yhtään mitään ja joudun oikein houkuttelemaan, että tekisivät jotain muutakin kuin katsoisivat tv:ä, jotta olisi edes joskus jotain kerrottavaakin!