Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA!Näkyykö LinkedInissä, jos käyn katsomassa muiden profiileja?

Vierailija
07.02.2012 |

Kävin sitten googlailemassa vanhoja koulukavereita, ja eksyin sieltä LinkedIniin. Klikkailin auki vanhojen koulukavereiden, mm. poikaystävien profiileita. Vasta silloin tajusin että selaisen oik.yläkulmassa on mieheni nimi, eli on ns. kotona koko ajan kirjautunut sisään.

NÄKEEKÖ NÄMÄ, KENEN PROFIILEITA KLIKKAILIN, ETTÄ MUN MIES (muka) ON KÄYNYT STALKAAMAASSA NIITÄ?!!!

Voi häpeä...ihan hirveetä...mitä mä nyt teen...paitsi et ryömin jonnekin maan koloon...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehdot ovat:

Nimellä ja tittelillä

pelkällä tittelillä

kokonaan anonymous user

Löytyy oman nimen edestä (oik. yläkulma) nuolesta valikko auki -> settings -> Select what others see when you've viewed their profile

Vierailija
2/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs tuo nyt haittaa, tuskin maailmaa kaataa. itse käyn stalkkailemassa viikottain milloin ketäkin tuttua tai tuntematonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva on käynyt määrittelemässä rajoituksia.

Minulla ainakin näkyy välillä hyvinkin mielenkiintoisia seuraajia.

Vierailija
4/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se toki näe jos ihan googlella sinne menet etkä ole itse kirjautuneena sisään LinkedIniin.

Vierailija
5/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut huomasin sitten, että tosiaan siellä oik.yläkulmassa näkyi mun mieheni nimi?! En keksi miten muuten on mahdollista kuin että on ns. kirjautuneena koko ajan sisään.

Voi paska, että hävettää...meidän nimi on vielä niin harvinainen, että vähänkö noi tutut ihmettelee, miksi (mies!!!) on käyny kattomassa niitä...voi paska...kyllä hävettää...

t. ap

Vierailija
6/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei miehesi ole sitä estänyt, mutta harva on.

Vierailija
7/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää olikin viimeinen kerta, kun menen kotikoneelta yhtään mihinkään... :( kyllä panee nöyrtymään ihan kivasti. Vitsit, eniten kaduttaa ne vanhat poikaystävät... :D Oh nou!

Vierailija
8/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkyy, niin siinähän ihmettelee. Hetken. Eihän tuo kenenkään elämää mullista. Ja vaikka sinusta häpeä tuntuu juuri nyt moninkertaiselta, koska olet käynyt MONEN ihmisen profiilia katsomassa, niin muista, että jokainen ihminen näkee vain sen oman tilanteensa. Eivät he tiedä, että monen muunkin profiilia on katsottu. Luultavasti päässä käy ajatus "oho, tuon niminen on käynyt katsomassa, kukahan se on" ja se siitä, ja jos tunnistaa nimenomaan sinun mieheksesi, niin ajatus on vain astetta henkilökohtaisempi, "ai, Niinan mies on käynyt katsomassa, tai onkohan ne yhdessä käyneet", ei sitä kukaan jää vatvomaan.

Mieti omalle kohdallesi, kun huomaisit että joku tuttu/tutuntuttu olisi käynyt profiilissasi. Eipä se varmaan erityisen suuria tunteita herättäisi. :)

Vierailija
9/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se googlella surffanneen satunnaisen surffailijan nimitiedot sinne LinkedIniin välittyisi, ellei henkilö ole kirjautuneena sisään minnekään? Eihän kun ihminen selaimella johonkin menee siinä välitetä minkäänlaisia tuollaisia tietoja. Ip-osoite lähinnä on se mikä voi näkyä, muttei henkilön nimi tai nimimerkit jonnekin kirjautumista vaativaan paikkaan tosiaan.

Vierailija
10/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
11/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LinkedInissä ei edes pääse näkemään niitä profiileja kunnolla jos EI ole kirjautunut sisään. Eli todennäköisesti nämä stalkatut profiilit kyllä näkevät miehesi käyneen siellä katsomassa.

Mutta ehkäpä ne sun exät eivät tiedä kenen kanssa nykyään olet? Tai jos tietävät, niin sitten he pitävät miestäsi (eivät sinua) kummallisena stalkkerina! :-D

Vierailija
12/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kuvittelette että se googlella surffanneen satunnaisen surffailijan nimitiedot sinne LinkedIniin välittyisi, ellei henkilö ole kirjautuneena sisään minnekään?

Kun se mies nimenomaan on kirjautuneena sisään ("muista kirjautumiseni tässä koneessa"). Ihan sama kun mä avaan koneellani Facen tai Googlen, niin automaattisesti olen kirjautuneena. Daa...

Vierailija
13/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kuvittelette että se googlella surffanneen satunnaisen surffailijan nimitiedot sinne LinkedIniin välittyisi, ellei henkilö ole kirjautuneena sisään minnekään?

Kun se mies nimenomaan on kirjautuneena sisään ("muista kirjautumiseni tässä koneessa"). Ihan sama kun mä avaan koneellani Facen tai Googlen, niin automaattisesti olen kirjautuneena. Daa...

ok nyt käsitin tuon minäkin että siltä koneelta jolta aloittaja surffaa ollaan sisäänkirjautuneena. Joo toki silloin näkyy käynti.

Vierailija
14/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap :(

Onneks mies vaan nauroi...sanoi, että eiköhän ne hänet mun miehekseni sukunimenperusteella tunnista (mulla kaksiosainen, harvinainen nimi...) mutta naureskeli vaan, että pitää vissiin panna himasta kaikki kiinni, ettei vaimo pääse nolaamaan itseään...

Vitsit, että hävettää. Onneks mies otti ton hyvin...

Vierailija
15/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan googlen kautta exäni uuden vaimon blogia, jossa oli sellainen asetus, jossa näkyi selvästi, mistä paikkakunnalta virailija stalkkasi.

Arvaa vain, kuinka noloa oli, koska asun nykyisin ulkomailla todella erikoisessa paikassa...

Vierailija
16/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan erikseen mennä katsomaan, kuka on käynyt katsomassa profiilia. En usko, että kovin moni sitä tekee, harva kai siellä edes kovin usein käy.

Vierailija
17/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan googlen kautta exäni uuden vaimon blogia, jossa oli sellainen asetus, jossa näkyi selvästi, mistä paikkakunnalta virailija stalkkasi. Arvaa vain, kuinka noloa oli, koska asun nykyisin ulkomailla todella erikoisessa paikassa...

helpottavaa tietää, että muillekin sattuu näitä... :)

t. nolo-ap

Vierailija
18/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan erikseen mennä katsomaan, kuka on käynyt katsomassa profiilia. En usko, että kovin moni sitä tekee, harva kai siellä edes kovin usein käy.

näkyy vain muutama profiilia katsonut. Minullakin näkyy välillä että profiiliani on katsottu vaikka 15 kertaa, ja LinkedIn ei näytä kuin muistaakseni 5 ja antaa vinkin upgradata profiili (= hankkia maksullinen) jos haluaa nähdä kaikki.

Vierailija
19/23 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos noiden ihmisten sivuilla on vilkasta liikennettä niin sinun käyntisi putoaa niin alas, etteivät välttämättä ehdi edes näkemään sitä. Itse en tunne ketään, joka olisi maksanut upgreidatusta profiilista, jossa näkyy sitten enemmän.

Vierailija
20/23 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi aivan sama!!!! Luoja, kuinka NOLOA...

[quote author="Vierailija" time="07.02.2012 klo 11:15"]

ihan googlen kautta exäni uuden vaimon blogia, jossa oli sellainen asetus, jossa näkyi selvästi, mistä paikkakunnalta virailija stalkkasi.

Arvaa vain, kuinka noloa oli, koska asun nykyisin ulkomailla todella erikoisessa paikassa...

[/quote]