Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on polikliininen synnytys ja miten siihen pääsee?

Vierailija
07.02.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähäksi aikaa (muistaakseni 6h synnytyksen jälkeen pitää minimissään olla tarkkailussa) ja käydään myöhemmin sairaalassa tarkastuksessa. Pääsee kun púhuu ajoissa neuvolassa ja sitten arvioidaan täyttyykö kriteerit eli ei eka synnytys, aiemmat sujuneet ongelmitta, ei mitään ongelmia tässä raskaudessa (diabetestä tms).

Vierailija
2/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähäksi aikaa (muistaakseni 6h synnytyksen jälkeen pitää minimissään olla tarkkailussa) ja käydään myöhemmin sairaalassa tarkastuksessa. Pääsee kun púhuu ajoissa neuvolassa ja sitten arvioidaan täyttyykö kriteerit eli ei eka synnytys, aiemmat sujuneet ongelmitta, ei mitään ongelmia tässä raskaudessa (diabetestä tms).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tunnin kuluttua synnytyksestä. Itse tein juuri näin. Edellytyksenä on, että vauvalla ja äidillä on kaikki hyvin, molemmat pystyy pissaamaan, imetys sujuu ja niin päin pois.

Lastenlääkäri tarkastaa vauvan 6tunnin ikäisenä ja tekee kotiuttamis päätöksen, me jouduttiin käydä 2päivän päästä ns. lopputarkastuksessa synnärillä.

Luulisin, että pitää olla uudelleen synnyttäjä, että onnistuu, mutta korjatkaa jos olen väärässä..

Vierailija
5/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää ihan vaan se, että sairaalassa ottaa mennessään puheeksi. Ja vauvan ei tarvitse 10 pistett saada.

Vierailija
6/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kin itse tein eli häivyin vaan vähin äänin sairaalasta 4 h synnytyksen jälkeen vaikkei siihen lupaa ollutkaan.

Vierailija
7/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kin itse tein eli häivyin vaan vähin äänin sairaalasta 4 h synnytyksen jälkeen vaikkei siihen lupaa ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi