Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkosuklaajuustokakun hyytyminen

Vierailija
07.02.2012 |

Ajattelin tehdä illaksi valkosuklaajuustokakun. Ohjeessa sanottiin että pitää antaa hyytyä seuraavaan päivään, menikö ideani nyt pilalle? Vai ehtisikö kakku hyytyä jääkaapissa jos teen sen puolen päivän aikaan ja syödään kahdeksan aikaan illalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii hyytyä illaks.Tosin parempi olisi antaa olla seuraavaan päivään mutta itsekin olen joskus sortunut jo illalla kakkua syömään jos olen sen vasta aamulla tehnyt :)

Vierailija
2/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan hasselpähkinöitä ja jossain ruokaohjelmassa laittoivat rouhittua hasselpähkinää johonkin saman tyyliseen kakkuun. Olisiko hyvä idea rouhia pähkinät pieneksi ja laittaa esim. pohjan kaurakeksi-voin sekaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi laittaa pähkinät pohjaan tai sitten ite täytteeseen tuomaan vähän pureskeltavaa :)

Vierailija
4/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakku säilyy jääkaapissa?

Vierailija
5/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta katsi että ei ota makuja esim. sipulista. Imaisee rasvaisuutensa takia herkästi jääkaapin hajut. Pohjan saat hyytymään tunnissa ja kuorrutteen 4 tunnissa, olen kokkellut mangojuustokakun kanssa. Eniten aikaa vei se mango tai mansikka)kuorrute, mutta sinulla ei ilmeisesti ole hedelmäpintaa.

Vierailija
6/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista. Lähden siis kauppaan tuorejuuston ostoon ja pyöräytän kakun illaksi jääkaappiin. ap