Tuore yh-isi etsii muita yksinhuoltajia pääkaupunkiseudulla
Viime vuoden aikana tilanne ajautui siihen, että olen nyt eskari-ikäisen tytön yh-isä. Sinänsä kaikki sujuu ihan OK, mutta olisi kiva viettää aikaa ja keksiä tekemistä samassa tilanteessa olevien yh-vanhempien kanssa.
Löytyykö pääkaupunkiseudulta aktiivisia yksinhuoltajayhteisöjä?
Kommentit (2)
hakeudu parisuhteeseen toisensa jälkeen kuten eronneilla miehillä on tapana. Se on lastasi kohtaan reiluinta. Olen itse ollut yksinhuoltaja jo 7 vuotta enkä edelleenkään ole ollut parisuhteessa, hyvin olen pärjännyt nämä vuodet selibaatissakin.
Ex-miehelläni valitettavasti on naiset vaihtuneet niin tiuhaan että nyt on jo yhdeksäs lyhytaikainen suhde menossa avioeron jälkeen. Liitto kaatui alunperin hänen sivusuhteeseensa. On lasta kohtaan väärin hankkia suhdetta toisensa perään ja tuttavapiirissä olen huomannut että miehillä nämä suhteet saattavat vaihtua jopa joka kuukausi. Kyllä mieskin varmasti kykenee elämään "ilman" ja asettamaan lapsensa omien tarpeidensa etusijalle!
Hei, käy netistä vaikka kurkkaamassa PÄKSYry yksinhuoltajien yhdistys. Heillä on olkkari toimintaa eli tapaamisia ympäri pääkaupunkiseutua. Itsekin yh mutta sen verran pienen kanssa etten paljon ole tapaamisiin päässyt. Ne missä ollaan käyty ovat olleet todella kivoja. Suosittelen siis! Ja hyvin eri ikäisten yh vanhempia siellä tapaamisissa on ollut. Mukavaa kevään jatkoa!