Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maan äidin "kauneus"

Vierailija
06.02.2012 |

Olenko sokea vai miksi en kykene näkemään sitä median ja monien naisten hehkuttamaa suurta kauneutta tuossa maan äidissä? Hiustyylin voisi päivittää tähän päivään ja omaan ikäkauteen sopivaksi. Siis selvästi normaalin näköinen nelikymppinen nainen, muttei mikään suuri kaunortar. Eniten mua häiritsee, ettei tuolla naisella ole huulia ollenkaan, mutta huulirasvaa on kyllä sudittu pitkin naamaa. Olenko ainoa, joka ei ymmärrä tätä "kauneutta"? Siis ei mun mielestä paha varsinaisesti, muttei kyllä kaiken tämän hehkutuksen arvoinen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin näyttää kuitenkin ikäistään kymmenen vuotta vanhemmalta. Toisaalta ihan hyväkin, kun tasoittaa sitä huimaa ikäeroa mieheensä.

Onko se muuten totta, että Sauli olisi Jennin kummisetä?

Vierailija
22/24 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseen kestävä, hoikka ja nätti, tyylikäs. Enkä nyt tarkoita vain vaatteita tyylikkydellä, vaan kokonaisuutta.

Tämä on aika käsittämätöntä nostaa Jenni Haukiota tapetille tässä asiassa, kun vain vilkaiseekin väistyvää maan äitiä - vai oliko Halonen aina niin tyylitön, että oli kaiken arvostelun alapuolella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kategoriaan "kaikkea, mitä mieleen juolahtaa, ei ole pakko sanoa ääneen (tai kirjoittaa julki)".

Vierailija
24/24 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku jaksaa kirjoitella jatkuvasti näitä Jenniä ja Saulia ylistäviä kommentteja tänne?

Pikku vinkki: Ne vaalit oli jo ja ihan hyvin kävi, Jenni ja Sale pääsivät linnaan.

Voitaisko jo pikku hiljaa siirtyä muihin aiheisiin?

Jenni on luonnonkaunis. Raikkaan ja suloisen näköinen kaikkien nykynaisten rinnalla. Näyttää tosi ystävälliseltä ihmiseltä. Mä luulen, että kehuja tulee myös ulkomailta aikanaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän