Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän Perheen noitamamma: Onko joku lukenut?

Vierailija
06.02.2012 |

Mitä ajatuksia juttu herätti muissa?

Itselle kyseinen uskonto on ihan uutta tietoa, googlasin vähän aiheesta mutta aika vähän löytyy tietoa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pakko hurahtaa johonkin uskoon, niin ehkä sitten siihen!

En vaan ymmärtänyt, miksei voinut olla omalla nimellään ja paikkakunnallaan lehdesssä. Salaako tai häpeääkö uskontoaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärtänyt, miksei voinut olla omalla nimellään ja paikkakunnallaan lehdesssä. Salaako tai häpeääkö uskontoaan?

Mulle oli tuttu nimenä, jotain oon joskus lukenu.

Mä ymmärsin sitä, sehän on pikkupaikkakunnalta.

Vierailija
4/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että lasta/lapsia kiusataan (en siis ole lukenut juttua).

Vierailija
5/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiccalaisuushan on jo aika tuttu juttu, itse kuulin siitä 2000-luvun alussa ensimmäistä kertaa radiohaastattelusta. Silloin kiinnostuin uskontosuunnasta, otin asiasta selvää ja kävin parissa wiccojen tapaamisessa tutustumassa aiheeseen. Silloin kyllä taisi juttu olla aika alkukantamissa, sillä toisessa porukassa meininki oli ihan ookoo, mutta liikaa sekoitettiin asioita mitkä löytyivät netistä. Esim. otetaan seremoniat sieltä ja loitsut täältä, innokaimmat ehdottivat jopa juttuja Siskoni on noita-tv sarjasta. Just.. Toisessa porukassa taas oli ensin ihan hyviä juttuja ja wiccalaisuudesta puhuttiin ihan asiantuntevasti. Mutta sitten kun alettiin puhua mustasta magiasta ja saatanasta liikaa otin jalat alleni. Noituus ja wiccalaisuus EI OLE mustaa magiaa eli satanismia, vaan luonnon, äiti maan ja elämän kunnioittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme