Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko Reiki?

Vierailija
06.02.2012 |

Kokemuksianne kyselisin...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

universaalia energiaa :)

Vierailija
2/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se energia ei ole lähtöisin Jumalalta. Lue Raamattua, rukoile ja etsiydy kristityn seurakunnan yhteyden. Vain Jeesuksessa on pelastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se energia on todellakin rakkautta ja valoa puhtaimmillaan :)

Raamatulla päähän lyöviä ei kannata kuunnella.

Vierailija
4/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se energia ei ole lähtöisin Jumalalta. Lue Raamattua, rukoile ja etsiydy kristityn seurakunnan yhteyden. Vain Jeesuksessa on pelastus.

Vierailija
5/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tietenkään, kultapieni

Vierailija
6/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikitin 2:lla tulevaa syto-hoitoa. Vältyin sivuoireilta. KKK

Vierailija
7/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimii.

Vierailija
8/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mielessä joo, jos on avoin mieli. Oma pää sen ratkaisee. Joillain toimii piikkimatolla makaaminen.

Vierailija
9/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain toimii piikkimatolla makaaminen.

makaaminen ei ole kyllä mitään uskomushoitoa, se stimuloi verenkiertoa ja akupisteitä.

Vierailija
10/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kalkkitabletti poistaa kivut, niin kai energiat voi auttaa........

Vierailija
11/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei perustu mihinkään uskontoon, Jumalaan tms. Se perustuu energiavirtauksiin. Maailma ja toki ihmisetkin ovat täynnä energiaa. Se nyt on ihan selvä juttu ja jos joku oikeasti jaksaa väittää, ettei ole olemassa sellaista käsitettä, kun energia, niin se nyt vaan kertoo aikamoisesta yksinkertaisuudesta.

Jos et ole kokeillut Reikiä, et voi tulla tänne kertomaan, toimiiko se vai ei.

Reiki toimii kyllä. Energiavirtaukset tuntee aivan selvästi. Suosittelen lämpimästi kaikille! Ja kuten jo mainitsin alussa, Reiki ei liity mihinnkään uskontoon, ihan vaikka ateistikin voi mennä hoitoon.

Vierailija
12/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei perustu mihinkään uskontoon, Jumalaan tms. Se perustuu energiavirtauksiin. Maailma ja toki ihmisetkin ovat täynnä energiaa. Se nyt on ihan selvä juttu ja jos joku oikeasti jaksaa väittää, ettei ole olemassa sellaista käsitettä, kun energia, niin se nyt vaan kertoo aikamoisesta yksinkertaisuudesta. Jos et ole kokeillut Reikiä, et voi tulla tänne kertomaan, toimiiko se vai ei. Reiki toimii kyllä. Energiavirtaukset tuntee aivan selvästi. Suosittelen lämpimästi kaikille! Ja kuten jo mainitsin alussa, Reiki ei liity mihinnkään uskontoon, ihan vaikka ateistikin voi mennä hoitoon.

Vierailija
13/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei perustu mihinkään uskontoon, Jumalaan tms. Se perustuu energiavirtauksiin. Maailma ja toki ihmisetkin ovat täynnä energiaa. Se nyt on ihan selvä juttu ja jos joku oikeasti jaksaa väittää, ettei ole olemassa sellaista käsitettä, kun energia, niin se nyt vaan kertoo aikamoisesta yksinkertaisuudesta.

Jos et ole kokeillut Reikiä, et voi tulla tänne kertomaan, toimiiko se vai ei.

Reiki toimii kyllä. Energiavirtaukset tuntee aivan selvästi. Suosittelen lämpimästi kaikille! Ja kuten jo mainitsin alussa, Reiki ei liity mihinnkään uskontoon, ihan vaikka ateistikin voi mennä hoitoon.

Totta. Se ei liity mihinkään uskontoon, miksi sitä pitää tupata joka paikkaan?

Vierailija
14/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikistä en tiedä, mutta kai ne jotenkin samanlaisia on, luullakseni.

Itse käyn silloin tällöin energiahoidossa, mun hoitaja tekee kahdenlaista hoitoa, toisessa koskettaa, toisessa ei. Molemmat tehokkaita. Olen saanut täydellisen avun iskiakseeni, johon ei mikään lääketieteellinen hoito tepsinyt. Energiahoidon tunsin voimakkaasti jaloissani, tunsin niinkuin esim. pohjelihakset olisivat kiertyneet, polveni naksahtelivat, välillä koko jalat ja alaselkä oli tunnottomana. Sitten tuntui kuin kylmää nestettä olisi laskettu jalat täyteen ja lopuksi lämmöntunne. Lihaksia myös nyki, vatsani murahteli, näin ihmeellisiä värejä joita en osaa edes kuvailla.

Energiahoito on vaikuttanut ihmeellisellä tavalla elämääni muutenkin, olen paljon iloisempi, pinnani on pidempi, huomaan kaikenlaista kaunista ja hyvää mitä en ennen huomannut. Viimeaikoina olen alkanut myös tuntea voimakasta halua auttaa muita ihmisiä. Ja sitten vielä tosi erikoista, en ole koskaan osannut piirtää, mutta nyt mulle on tullut hillitön halu piirtää ja olenkin piirtänyt melko paljon. Ja uskomattominta on se, että tosiaan osaan piirtää, en nyt mikään taiteilija ole, mutta kuitenkin..

Suosittelen energiahoitoa.

Vierailija
15/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON SAATANASTA , MÄ ENASIOISI SUORAAN ITSE PIRUN KANS, KAIKESTA JÄRJETTÖMYYYDESTÄ OLETTE KIINNOSTUNEET!

Vierailija
16/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON SAATANASTA , MÄ ENASIOISI SUORAAN ITSE PIRUN KANS, KAIKESTA JÄRJETTÖMYYYDESTÄ OLETTE KIINNOSTUNEET!

MULLE YKSI PISTE!

JR, 1-0!!!!

Vierailija
17/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLA RARVITSI VAPAUTUSTA NÄIDEN MAINIOIDEN HÖRHÖENEGIA SONTA HOITOJEN JÄLKEEN. HÄNEN SÄNKYNSÄKIN HYPPI OMIA AIKOJAAN KUN KYSEINEN IHMINEN EI OLLUT PAIKALLA VAAN TOISES HUONEES, SAMAAN AIKAAN OLI NIIN KUTSUTTU HYVÄ HOITAJA LÄHETTÄNYT NÄITÄ MAAN MAINIOITA ENERGIAVIRTOJA JOITA JOKU YLISTÄÄ, ET YMMÄRRÄ YHTÄÄN MISTÄ LÄHTEESTÄ PUHUT TAI MISTÄ ON KYSYMYS! TÄMÄN PUOLESTA SIIS SAARNAAJA RUKOILI ETTÄ IHMINEN VAPAUTUI.ETTÄ SEMMOSTA LEIKKIÄ. IHAN TURHA USKOA ENERGIAVIRTOIHIN , PAHOLAINEN KÄYTTÄÄ VAIKKA SONTAKASAA HOITOMENETELMÄNÄ, KOSKA JOKU IHMINEN MENEE JA ALTISTAA ITSENSÄ SELLAISELLE JA PAHA TIETÄÄ SEN. LUULISI ETTÄ TÄÄLLÄ ON JO MONESTI VAROITETTU.

Vierailija
19/20 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/20 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on valmiita maksamaan vaihtoehtohömppähoidoista yllättävän hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän