Suuseksiä raskaana..
Eli mitä mieltä olette suuseksistä raskaana ottavana osapuolena? Olen rv27 eikä mies ole antanut suuseksiä kertaakaan sen jälkeen kun tulin raskaaksi. En saa orgasmia tavallisesta"jyystämisestä", mutta en miestä halua pakottaakaan. En siis ole orgasmia itse saanut yli puoleen vuoteen. Ennen suuseksiä harrastettiin ehkä kerran kuussa, suhteen alkuaikana joka toinen päivä. Tämä on ensimmäinen raskauteni eli ei ole alapää miksikään muuttunut.. Olen asiasta mieheltä kysynyt, mutta en saa vastausta. Harmittaa, koska nautin suuseksistä enemmän kun yhdynnästä.
Kommentit (16)
kaikinpuolin turvallisempaahan se suuseksi on, kuin paneminen. En nyt oikein ymmärrä miestäsi, siis jos häntä pelottaa joku raskaudessa ja seksissä? Mut kyllä se alapää muuttaa näköään raskaana ollessa ja se on ihan normaalia, väri tummenee yms. Puhuisit miehen kanssa, mikä pelottaa...
seksin herkkäviritteisimpiä juttuja. Myös raskaus vaikuttaa helposti molempien ajatuksiin ja halukkuuteen. Miehille tulee helposti kiusallinen olo "ylimääräisestä" pikkuihmisestä siinä toimituksessa. Ehkä hän näkee vatsasi liian konkreettisesti, kun antaa suuseksiä ja se on kiusallista.
Kysy häneltä kiusaako raskaus lempimihetkiänne. Älä missään nimessä pakota tai syyllistä kitinällä. On keksittävä muita keinoja saada orgasmi; auta itse käsilläsi tai ottakaa avuksi seksileluja, lempikää suihkussa ja kokeilkaa vesisuihkun tehoa jne.
Siis seksiä meillä on 3-4 kertaa viikossa ja mies tekee kyllä kaikkea muuta paitsi antaa suuseksiä, mutta en saa orgasmia koskettelusta.. Itse olen itseäni hoidellut, mutta mies "valitaa" siitä, koska kokee ettei saa minua tyydytettyä kun "tarttee itse homma hoitaa".. On kehunut muuttunutta ulkomuotoa ja tykkää kyllä muuten koskettaa alapäätäkin. Itse en ole huomannut ainakaan vielä minkäänlaisia kosmeettisia muutoksia,edes tummumista.
Mies nauttii suuseksin saamisesta ja tuntui ennen nauttivan antamisestakin.
tiedättekö mitkä määrät erilaisia taudinaiheuttajia lymyää miehen peniksessä! Itse sain suuhuni punajäkälän kun nuorempana imeskelin poitsujen kulleja. Jos olisin tiennyt tartuntavaarasta en ikinä olisi nasauttanut ilotikkua huulteni väliin.
Eikö täällä kukaan saa raskaana suuseksiä vai eikö asiasta vaan puhuta? Itseäni asia painaa ja paljon.. Eikä ole sama asia hoidella itseään kuin että mies sen tekisi.
Saan suuseksiä. Ja se on ainoa keinoni saada orgasmi. Kyseessä kolmas raskauteni, eikä tälläkään kertaa miehelläni ole ollut mitään suuseksiä vastaan.
sain suuseksiä melkein päivittäin ja h....tti että teki hyvää kun alapää oli normaalia herkempi. Joskus meinas taju lähteä orgasmin voimasta sillain että tuntui että pyörtyy ja aloin näkemään sinistä. Suuseksi oli siitäkin kätevä kun mun maha oli niin sairaan iso että seksin harrastaminen oli muutenkin tukalaa ja vaikeeta:/ olin kuitenkin koko raskauden ajan niin kovassa kiimassa että kyllä mun mies joutui tekemään "töitä" kokoajan eikä kyllä valittanutkaan kun annoin takaisin samalla mitalla;-)
Mutta putsaan nekun aina tinnerillä ennenkuin edes tartun siihen
Valittaa jos nainen hoitaa itse itsensä, "kokee ettei saa minua tyydytettyä kun tarttee itse homma hoitaa", eikä kuitenkaan suostu hoitelemaan tavalla, jonka tietää tuovan tyydytyksen. Huh huh.
Miehelle riittäisi se "perinteinen paneminen", mutta minulle ei.. Sanotaanko että jos meillä on seksiä 3 kertaa viikossa niin sen lisäksi hoidan itselleni orgasmin 7 kertaa viikossa. Raskaana ollessa halut on katossa ja mieli tekisi kahdesti päivässä, mutta sitä mies taas ei jaksa. Mielestäni ei vaan ole oikein, ettei mies ota asiakseen edes yrittää tyydyttää minun himoja vaan huolehtii vaan omasta laukeamisestaa. Sanoo kyllä joka kerta kun puuhaillaan, että haluaisi minunkin laukeavan, mutta kun se ei onnistu niin ei onnistu pelkällä jyystämisellä.. On mullakin ongelma.. Mutta kyllä se vaan vituttaa kun on aikaisemmilta miehiltä suuseksiä saanut pyytämättäkin ja nyt kun mies tietää erittäin hyvin että minä sitä haluaisin niin ei anna. En kyllä edes ole montaa kertaa pyytänyt koska en halua painostaa. Mutta eipä minunkaan tee mieli niin usein suostua jyystettäväksi kun en siitä ite juuri mitään saa (no läheisyyttä toki, mutta en muuta)..
En.
*tuijottaa häkeltyneenä palstakaverin häppäreitä ja miettii onko pigmenttimuutosta*
miehelläsi se, että saisit orgasmin? Jos se on jotenkin ohimennen lukenut jostakin, että orgasmi edesauttaa kohdun supistelua jne. Eli peläiskö se, että lapsi tulee kesken?
Onkohan maussa/hajussa tapahtunut muutoksia? Valkovuoto on ainakin yksi mitä alkaa herkästi tulla enemmän raskauden aikana.
suuseksiä raskausaikana, mutta en osaa sanoa mistä se johtui, koska tajusin asian vasta raskauden jälkeen. Ei siis muutenkaan harrasteta suuseksiä kun sillointällöin. Veikkaan kyllä, että miestä ahdisti se maha siinä heilumassa ja ei siksi halunnut.
Pyydä miestä hyväilemään sua sormin, mulle ainakin toimii lähes yhtä hyvin kun suuseksi ja ei tarvitse toista pakottaa mihinkään epämieluisaan?
En.
*tuijottaa häkeltyneenä palstakaverin häppäreitä ja miettii onko pigmenttimuutosta*
näennäisesti viattomasti otsikoitua ketjua :D Älä välitä, pese silmät bensalla ja sitten pää edellä kohti uusia pettymyksiä. Eihän tää ketju ole edes sieltä graafisemmasta päästä tällä palstalla.
mutta pahoinvointi ja väsymys vievät kaikki halut... AP, jos orgasmia kaipaat niin mikset hoitele sitä itsellesi? Miehesi vaikuttaa jotenkin lapselliselta myös.