Anteeksi mutta en voi ymmärtää miten kolmekymppisen voi sytyttää harmaat ja ruttuset
Kommentit (26)
Jos lähtee huomattavasti vanhemman kanssa suhteeseen niin sen täytyy sitten perustua jollekin ihan muille asioille kuin ulkokuoren sytyttävyydelle. Se joku muu voi olla raha, asema, tai henkinen yhteensopivuus tai muu vastaava. Minulla on 26 vuotta itseäni vanhempi mies eikä "harmaat ja ruttuiset ne" ole mitenkään merkityksellinen asia elämässämme. Eikä mikään sytyttäminen seksuaalisesti muutenkaan.
Jos lähtee huomattavasti vanhemman kanssa suhteeseen niin sen täytyy sitten perustua jollekin ihan muille asioille kuin ulkokuoren sytyttävyydelle. Se joku muu voi olla raha, asema, tai henkinen yhteensopivuus tai muu vastaava. Minulla on 26 vuotta itseäni vanhempi mies eikä "harmaat ja ruttuiset ne" ole mitenkään merkityksellinen asia elämässämme. Eikä mikään sytyttäminen seksuaalisesti muutenkaan.
voi että, nyyh. Ei sun kuule tarvitse ymmärtää sillä yksinkertaisella päälläs sitä, että ihmisiä on erilaisia. Jatka vaan kauhistelua, niin ei aivot rasitu liikaa.
Tästä voi päätellä että seksielämää ei välttämättä ole nimeksikään.
Tästä voi päätellä että seksielämää ei välttämättä ole nimeksikään.
Ja osalle se ei ole tärkeää. Osalle on tärkeämpää kaikki se muu parisuhteessa. Kukin tavallaan ja toinen ei ole toista huonopi. Pääasia on, että parisuhde voi hyvin :)
Mulla itselläni on viitisen vuotta nuorempi mies ja me ollaan varmaan sellainen keskivertopariskunta tuossa suhteessa.
Minä olen peuhannut vanhempien miesten kanssa, mutta parhaiten se heidän ikänsä näkyy kasvoista. Peniksessä tai kiveksissä en ole huomannut harmautta tai ruttuisuutta.
Iho löystyy ja rypistyy kaikkialla.
Luuleeko joku pahvi oikeesti että jalkovälissä ei tapahdu muutosta?
Saulin yläpään perusteella pystyy hyvin päättelemään alapään tilan.
NE eivät ole harmaat ja ruttuiset esim. liki 70-vuotiaalla. Ihan oikean näköiset ja väriset ja toimivat. Ei se jortikkakaan kutistu iän myötä mihinkään, mutta toimintakuntoon saaminen vie hiukan aikaa. Ihan oikeasti toimiikin koko peli.
jossa iäkkäämpi mies Samanthan seurana...
Kyllä löysä ja roikkuva perse voi olla vaikka kolmekymppisellä naiselle, siinä missä 70-vuotiaalla miehellä.
niin voit yllättyä. Kyllä ne alapäät on selvästi ikäistensä näköisiä.
NE eivät ole harmaat ja ruttuiset esim. liki 70-vuotiaalla. Ihan oikean näköiset ja väriset ja toimivat. Ei se jortikkakaan kutistu iän myötä mihinkään, mutta toimintakuntoon saaminen vie hiukan aikaa. Ihan oikeasti toimiikin koko peli.
kolmekymppisen treenaamattomuus.
Ei ihminen mitään vanhenemisen fysiologialle voi.
Kyllä löysä ja roikkuva perse voi olla vaikka kolmekymppisellä naiselle, siinä missä 70-vuotiaalla miehellä.
Ihmisten alapäitä näkee todella paljon töissä ja onpa omakohtainenkin kokemus. Eroja on siellä kuin naamassakin. Toiset ovat charmantteja ja komeita koko ikänsä, samoin alakerta toimiin. Toiset taas eivät.
Ihmisten alapäitä näkee todella paljon töissä ja onpa omakohtainenkin kokemus. Eroja on siellä kuin naamassakin. Toiset ovat charmantteja ja komeita koko ikänsä, samoin alakerta toimiin. Toiset taas eivät.
ei se seksuaalinen vetovoima enää silloin ole olennaista. Ei sitä alapäätä pakko ole tuijotella, ellei nyt omaishoitajaksi päädy.
Miten presidenteiksi ja pääministereiksi päätyvät miehet onnistuvat sytyttämään miljoonien äänestäjien lisäksi muutaman naisen? Ei kai niillä mitään erityistä karismaa ole?
kummasti ne kuule alkaa välkkyä ja sytyttää :)