Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viekoittelevuus miehen takia

Vierailija
06.02.2012 |

Tuossa toisessa ketjussa oli pientä kinastelua/keskustelua pitääkö olla naisellinen/laittautua miehen takia ja/tai miehen mieliksi.

Eli sinä oman miehen pyydystänyt, vakiintunut, mahdollisesti lapset tehnyt, arkea ja kotitöitä rakastava stereotypiä av-mamma voi vastata.

a) mitenkä helppoa tai vaikeata on laittautua OMAN miehen mieliksi naiselliseksi

b) viekö työ-, hiekkalaatikko-, kaupassakäynti- yms laittautuminen energian niin, ettei kotona ole enää niin väliä

c) piristätkö tarkoituksella parisuhdetta laittautumalla "naisellisemmaksi" silloin tällöin

d) kuinka moni on lopettanut miehen mieliksi laittutumisen sen takia, että miestä ei voisi vähempää kiinnostaa

e) halutessasi ikäsi, parisuhteesi ikä, lasten lukumäärä+ikä tms selittäviä tekijöitä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en laittaudu mieheni mieliksi mitenkään (hoidan kyllä ihoani hyvin ja hiukset on aina siistit, mutta en meikkaa

- juoksen halvoissa h&m vaatteissa, en ole kiinnostunut merkkivaatteista

-ei tippaakaan kiinnosta olenko muiden silmissä viehättävä tai kaunis

- en voi sietää shoppailua ja kuluttamista yleensäkään

Kaunistautumisen sijasta koulutan itseäni jatkuvasti, olen akateeminen, jatko-opiskelen työn ohella, aion tehdä väittärin, ja aion lukea vielä toisen tutkinnon toiselta alalta. Minua kiinnostaa vain älyllinen ponnistelu, ulkonäköasiat ovat sivuseikka. Niin myös muiden osalta, jos mieheni vaikka lihoisi tai rupsahtaisi tai menettäisi raajansa niin aivan sama, ihan yhtä rakas on silti.

lapsia 3, ikää kohta 40

Vierailija
2/8 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa toisessa ketjussa oli pientä kinastelua/keskustelua pitääkö olla naisellinen/laittautua miehen takia ja/tai miehen mieliksi. Eli sinä oman miehen pyydystänyt, vakiintunut, mahdollisesti lapset tehnyt, arkea ja kotitöitä rakastava stereotypiä av-mamma voi vastata. a) mitenkä helppoa tai vaikeata on laittautua OMAN miehen mieliksi naiselliseksi b) viekö työ-, hiekkalaatikko-, kaupassakäynti- yms laittautuminen energian niin, ettei kotona ole enää niin väliä c) piristätkö tarkoituksella parisuhdetta laittautumalla "naisellisemmaksi" silloin tällöin d) kuinka moni on lopettanut miehen mieliksi laittutumisen sen takia, että miestä ei voisi vähempää kiinnostaa e) halutessasi ikäsi, parisuhteesi ikä, lasten lukumäärä+ikä tms selittäviä tekijöitä

a) En ikinä tekisi moista miehen takia. Töihin joudun laittautumaan päivittäin, kotioloissa sitten pieruverkkarityyliä. Onneksi mies ei kaipaakaan laittautumista.

b) Ei vie muu elämä liikaa energiaa, ja tosiaan siis arkipäivisin laittaudunkin työhön.

c) En. Meillä piristämiset tehdään ihan muulla tavalla kuin laittautumalla.

d) Miestä ei onneksi voisi vähempää kiinnostaa ;)

e) Ikä 37, 2 lasta (4 ja 7 v)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkä helppoa tai vaikeata on laittautua OMAN miehen mieliksi naiselliseksi

-Noh, minä laittauduin pääsääntöisesti itseni vuoksi. Tunnen oloni paljon paremmaksi kun on vaikkapa hiukset vimpan päälle. Ja kyllä minusta on hienoa, että kuulen mieheltäkin kehuja ulkonäöstäni =)

viekö työ-, hiekkalaatikko-, kaupassakäynti- yms laittautuminen energian niin, ettei kotona ole enää niin väliä

-Ei vie. Minun laittautumiseni vie noin puoli tuntia ja energiaa riittää siihen hyvin.

piristätkö tarkoituksella parisuhdetta laittautumalla "naisellisemmaksi" silloin tällöin

-Toki. Tykkään ostella esim. alusvaatteita, viekoittelevia yöpukuja tms. joissa sitten silloin tällöin odottelen miestä kotiin töistä (kun hän on iltavuorossa). Onhan se minustakin kivaa, kun miehen suusta tulee ensimmäisenä sana "vau" =)

halutessasi ikäsi, parisuhteesi ikä, lasten lukumäärä+ikä tms selittäviä tekijöitä

[/quote]

-Minun ikäni 27v (mies 34v.), yhdessä ollaan oltu viitisen vuotta, josta reilu vuosi naimisissa. Kaksi lasta.

Vierailija
4/8 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) mitenkä helppoa tai vaikeata on laittautua OMAN miehen mieliksi naiselliseksi

- Helppoa. Toisinaan meikkaan ihan vain miestä varten ja vedän päälle muutakin kuin verkkarit että näytän ihmiseltä.

b) viekö työ-, hiekkalaatikko-, kaupassakäynti- yms laittautuminen energian niin, ettei kotona ole enää niin väliä

- Olen pääasiassa kotona.

c) piristätkö tarkoituksella parisuhdetta laittautumalla "naisellisemmaksi" silloin tällöin

- En hillu kotona missään hameissa tai oikeasti naisellisessa... Joskus saatan pukea tissipaidan. Stay upit laitan silloin tällöin seksielämän piristykseksi.

d) kuinka moni on lopettanut miehen mieliksi laittutumisen sen takia, että miestä ei voisi vähempää kiinnostaa

e) halutessasi ikäsi, parisuhteesi ikä, lasten lukumäärä+ikä tms selittäviä tekijöitä

- 21v, alle vuoden kestänyt parisuhde, 1. lapsi tulossa

Vierailija
5/8 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) helppoa on ns. peruslaittautuminen jonka teen joka aamu itseäni varten tosin! Eli sävyttävää päivävoidetta, ripsiväriä, luomiväriä ja poskipunaa. Jos lähden johonkin kotoa korjailen meikkiä, muuten en.

Hiukset pesen melkeinpä joka päivä, malli on aika lyhyt, ei pahemmin laitettavaa.

b) ei vie, olen kotiäiti, rennosti :)

c) jos lähdetään syömään, teatteriin, elokuviin tmv niin laittaudun, myös tietysti juhliin ja illanviettoihin. Kotona en luxuskaunistaudu vain miehen vuoksi, paremminkin pesen meikit yms pois et voidaan peuhata miten vaan "saunapuhtaina" :D

d) mun sisko on tehnyt tuon. mies inhoaa "meikkinaamoja" joten sisko on ihan naturelli nykyisin, lopettu hiustenvärjäämisenkin... en tykkää.

Vierailija
6/8 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten

a) ei kai se kovin vaikeaaa olisi, mutt aminusta kyllä ihan järjetöntä. Miehelläni on rehellisesti sanottuna surkea esteetinen maku ja hän haluaisi minun pukeutuvan johonkin ruudullisiin kantrivaatteisiin ja saparoihin, kun taas itse olen enemmänkin kynähame ja ja nuttura-linjalla.

b) joskus sitä jaksaa ja joskus ei. Joskus kannattaa ja joskus ei. Me miehen kanssa harrastetaan paljon sellaisia asioita, joissa laittautumisesta (kummankaan meistä toivomalla tyylillä) olisi suorastaan haittaa.

c) no ks kohta yksi. Oikeasti en kuitenkaan usko, että parisuhde siitä piristyisi, vaikka heinäpeltotytöksi naamioituisinkin. Näyttää ihan pirteältä näinkin.

d) luulen kyllä, että miestä kiinnostaa, mutta hän ei ikinä eisttäisi mitään vaatimuksia, on hänellä sen verran käytöstapoja ja kunnioitustaminua kohtaan.

e) oma ikä 40v, parisuhteen ika 21 v, lapsia yksi teini. EHkä toi ikä selittää haluttomuutta ryhtyä heinätyttönaamiaisiin...

Vierailija
7/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on av-mamma?

Vierailija
8/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) meillä "miehen mieliksi" laittautuminen on helppoa, ei vaadi paljon. Yleensä kyllä laittaudun enemmänkin omaksi ilokseni

b) ei vie energiaa niin paljon, että en jaksaisi laittautua. Laittaudun aina niinä päivinä, kun on jossain käyntiä ja niillä samoilla meikeillä ja hiuksillapa sitä mennään iltaan saakka. Kotipäivinä yleensä laitan vain meikkivoidetta kevyesti ja vähän ripsiväriä, mulle tulee siitä itselle hyvä olo ja haluan tuntea kotonakin oloni hyväksi. Toki väsyneitäkin päiviä on, jolloin kuljen yöpaidassa, tukka pystyssä ilman meikkiä koko päivän

c) piristän joskus parisuhdetta tarkoituksella (silloin kun jaksan) laittamalla siistimpää vaatetta, hoidan enemmän ulkonäköäni. Mutta se tunne pitää lähteä itsestä, että haluaa laittautua, en tee sitä pelkästään miehen vuoksi.

d) en ole lopettanut, miestä kyllä kiinnostaa.

e) 30v, parisuhteessa 15v, lapsia 2 (3v ja 6kk)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä