Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ilkeät työkaverit
06.02.2012 |
Meillä oli viime syksynä työpaikalla yksi hankala projekti. Kuulin aivan muualta, että pari projektissa ollutta naista on haukkunut minua selän takana muille aina mahdollisuuden tullen. Vaikka projekti on jo ohi, mietin vain sitä, että kuinka nämä kaksi ihmistä haluavat minulle pahaa ja kyttäävät minua. Jäädyn aina, kun näenkin heidät työpaikkani käytävillä. Olen herkkä, tiedän. Miten pääsen tästä ajatuksesta irti, ettei minun tarvitsisi ajatella niitä kahta idioottia koko ajan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sinun asemassasi varmaan mainitsisin asiasta näille naisille. Tähän tyyliin: "Teillä on kuulemma riittänyt negatiivista kerrottavaa minusta selkäni takana. Vois olla fiksua vähän rajoittaa tuota, annatte lähinnä itsestänne huonon kuvan."
Sano suoraan vaan niin kuin asia on, mutta älä provosoivasti vaan ihan välinpitämättömän neutraalisti, niin huomaavat olevansa sinuun verrattuna täysiä idiootteja ja saavat tilaisuuden hävetä, jos osaavat. Älä myöskään jää jaarittelemaan/kinastelemaan aiheesta, vaan poistu huomautuksen jälkeen tyynesti paikalta. Anteeksi pyynnön voit ottaa vastaan, jos sellaisen haluavat esittää.
Olen itse sillä tavalla erikoinen tyyppi, että joudun hyvin helposti kaikenlaisten nokkimis- ja kiusaamisyritysten kohteeksi uudessa ympäristössä, mutta joka kerta ne loppuvat alkuunsa, kun huomautan asiasta ystävällisesti mutta määrätietoisesti.