Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelyä lasten hiustenleikkuu hinnoista

Vierailija
06.02.2012 |

Kävin tässä muutama päivä kolme vuotiaan tytön kanssa hiustenleikkuussa. Hiusten latvoja lyhennettiin sekä otsatukkaa myös lyhennettiin, aikaa meni varmaan vartti. Lasku 23 euroa... aika suolainen hinta lapsen hiustenleikkuusta. Tuohan on kutakuinkin aikuisen naisen hiustenleikkuu hinta. Aikasemmin kävin toisessa kampaamossa ja siellä otsatukan lyhennys oli 4 euroa joten luultavasti koko tukan lyhennyt olisi ollut huomattavasti halvempaa tuolla kuin mitä nyt. No kaikesta oppii, toisen kerran ei tartte tuohon kalliiseen paikkaan mennä. Vai onko tämä hinta aivan normaali?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamaan sakset, ohennussakset ja kone, niin homma hoituu kotonakin.

Vierailija
22/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihan suomalaiset, mutta vaaleat hiukset. Todellakin käyn kampaajalla, koska ne leikataankin muotoon, eikä pätkästä keittiönsaksilla! Pojallakin upea, vähän pidempi tukka, en ikinä raaskisi leikata jollain koneella siiliä... Oletteko miettineet, miksi ulkomailla lapset ovat usein niin söpön näköisiä? Koska niillä on kauniit vaatteet ja kunnolla leikatut hiukset! Tottakai otsatukkaa voi vähän lyhentää kotonakin, mutta kun vien kampaajalle, niin se tekee kyllä muutakin, kuin tasoittaa vain latvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä missä minä käyn on lasten hiustenleikkaus 7e ja miesten 13e. Samalla kun käyn omat kutrini somistamassa otan yleensä jommankumman pojista mukaani. 20e ja kaks turkiltaan sileää kollia kävelee ovesta ulos.

Vierailija
24/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan itse leikkaamalla on ilmaista.

Mulle kampaja antoi aikoinaan alennusta kun on niin ohuet hiukset, joiden leikkuuseen meni ehken 10 minuuttia. Nyt en ole käynyt vuosikausiin.

Lapsella on kiharat hiukset, joissa leikkaus ei näy olenkaan, joten niitä leikkaan kotona.

Vierailija
25/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikan nimikin toki kelpaisi tälle köyhälle turkulaiselle.

Siellä missä minä käyn on lasten hiustenleikkaus 7e ja miesten 13e. Samalla kun käyn omat kutrini somistamassa otan yleensä jommankumman pojista mukaani. 20e ja kaks turkiltaan sileää kollia kävelee ovesta ulos.

Vierailija
26/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on pitkät hiukset, niin sellaiset haituvat hiipat latvat. Meillä tytöillä pitkät hiukset ja molemmat on käyneet 3-vuotiaasta kampaajalla, kallista on mutta ei voi mitään.

Vierailija
27/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiskarseilla suoraan leikatut etuhiukset? Ja mites jos pyytää kampaajaa leikkaamaan niillä kampaajansaksilla (en tiedä merkkiä) etutukan epäsymmetriseen muotoon?

Miten erotat nämä kaikki toisistaan?

Vierailija
28/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelkoot sitten poikalapsia vain.

mulla on sekä tyttö että poika, ja pojan osalta hinta on mun mielestä kohtuullinen.

Vierailija
29/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse lasten hiukset. Ja takuusiistit on. Eihän tuollainen perus-look, mitä lapsilla on, vaadi mitään kampaajakoulutusta.

valittavat kaikesta. Mutta vain Suomessa on lapsilla aivan hirveitä hiustyylejä kun kaikki lähiöäidit ottaa fiskarsseilla 'latvat ja taasoittaa otsatukan'

Vierailija
30/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmaankin kuvittelet, että tuo raha menee kokonaisuudessaan kampaajan taskuun. Kyllä ne kampaajat ovat niin ahneita.

Oletko koskaan miettinyt mistä jonkin tavaran tai palvelun hinta koostuu?

Jos tuota halvemalla jostain saa niin luultavasti et saa myöskään kuittia. Tai sitten kampaaja tykkää tehdä hyväntekeväisyyttä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi