Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelyä lasten hiustenleikkuu hinnoista

Vierailija
06.02.2012 |

Kävin tässä muutama päivä kolme vuotiaan tytön kanssa hiustenleikkuussa. Hiusten latvoja lyhennettiin sekä otsatukkaa myös lyhennettiin, aikaa meni varmaan vartti. Lasku 23 euroa... aika suolainen hinta lapsen hiustenleikkuusta. Tuohan on kutakuinkin aikuisen naisen hiustenleikkuu hinta. Aikasemmin kävin toisessa kampaamossa ja siellä otsatukan lyhennys oli 4 euroa joten luultavasti koko tukan lyhennyt olisi ollut huomattavasti halvempaa tuolla kuin mitä nyt. No kaikesta oppii, toisen kerran ei tartte tuohon kalliiseen paikkaan mennä. Vai onko tämä hinta aivan normaali?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi leikkautan lapsen hiukset pimeästi.

Vierailija
2/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt missään edes erikseen mitään lasten hintoja. Siispä hinnoitellaan niin, että lapsi maksaa saman verran kuin aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tyhmyyteni, mutta minkä takia pitäisi olla joku "lasten hinnasto"? Saman työnhän se parturi siinä tekee kun isommankin ihmisen hiustenleikkuussa ja monesti isommankin, kun joku pikkupirpana pyörii ja kiemurtelee siinä tuolissa..

Vierailija
4/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse lasten hiukset. Ja takuusiistit on. Eihän tuollainen perus-look, mitä lapsilla on, vaadi mitään kampaajakoulutusta.

Vierailija
5/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan oon vienyt parturiin kouluikäisestä

Vierailija
6/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole osannut paljoksua. Mun omien hiusten leikkuu maksaa lähemmäs 40 euroa, samassa paikassa.

Itsekin aikaisemmin leikkasin itse, mutta onhan ero melkoinen. Kun ekan kerran ammattilainen leikkasi esikoisen hiukset, päätin enää olla itse niihin koskematta. Mielelläni kunnon muotoonleikkauksesta maksan. Kuopuksen ohuet "vauva"haituvat leikkaan edelleen itse.

Vierailija
7/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan jotain 16 euroa. Tasoitetaan latvat ja sitten otsahiukset. Mutta missä saa naisten hiusten leikkuun kahdellakympillä?

Vierailija
8/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tyhmyyteni, mutta minkä takia pitäisi olla joku "lasten hinnasto"? Saman työnhän se parturi siinä tekee kun isommankin ihmisen hiustenleikkuussa ja monesti isommankin, kun joku pikkupirpana pyörii ja kiemurtelee siinä tuolissa..

Noo, miksikäs on miesten ja naisten hinnasto? Itse en kunnialliseen parturiin/kampaamoon mene niin kauan kuin tämä kaksoishinnoittelu on voimissaan.

Vierailija
9/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, miksikäs on miesten ja naisten hinnasto? Itse en kunnialliseen parturiin/kampaamoon mene niin kauan kuin tämä kaksoishinnoittelu on voimissaan.

Kiellettiin jo pari vuotta sitten lakimuutoksella. Erikseen voi tietysti olla hinta esim. hiusten pituuden tai leikkauksen vaativuuden perusteella.

Vierailija
10/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa alle 7v lasten hiustenleikkaus 29e.

Yli 7v-vuotiailta normaali naisten hinta eli 50e.

Otsahiusten leikkaus 16e.

Jos pestään tulee 7 euroa lisää hintaan.

Viimeksi kyllä 8v-työltä leikattiin etuhiukset ja latvojen tasoitus ja otettiin miestin leikkauksen hinna mukaan eli 34 euria kun aikaakin meni kuulemma vain 25 min, niin kehdannut ottaa enempää.

Törkeen kallista, tiedän, mutta hyvä kampaaja.

Nythän sitä paitsi hinnat nousi just aika paljon.

Vierailija
11/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten hiustenleikkaus meillä 13 e (12 v saakka)

Vierailija
12/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä Tanskassa käyttänyt tyttöä kampaajalla pikkuisesta lähtien ja hinta on vaihdellut euroissa 40-50 huitteilla. Eikä olla edes Köpiksessä :O

Vierailija
13/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, täällä naisten hiustenleikkuu on noin 20-25 euroa varsinkin jos käy muualla kuin keskustassa. Ai miksi leikkuutan lapseni hiukset kampaamossa. No lapsella on pitkät ja paksut hiukset, haluan että ne on siististi leikatut ja koska itse en ole kampaaja luotan tässä asiassa ammattilaisiin. Lasten hiustenleikkuussa menee 15-20 minsaa niin minusta hinta on aika korkea sillä itse kun menen kampaamoon niin leikkaukseen menee noin tunti samalla hinnalla.

Vierailija
14/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa aikuisten hiustenleikkuu on 23 E? Kyllä kampaaja voi hinnoitella palvelunsa ihan itse, vaikka lapsi asiakkaana olisikin. Itse olin hiukan ihmeissäni, kun lapsen hiusten leikkuu maksoi 5,6 e. Eihän sellaisilla hinnoilla kukaan elä..

Vierailija
15/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse lasten hiukset. Ja takuusiistit on. Eihän tuollainen perus-look, mitä lapsilla on, vaadi mitään kampaajakoulutusta.

Minäkin leikkaisin mielelläni 3-vuotiaani hiukset itse, mutta tenava haluaa parturiin. Kun "isi ja äitikin käy".

Vierailija
16/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkän tukan latvojen tasoitus 29 eur. Ei edes otsatukkaa. Mun mielestä aivan liikaa, kun aikaa menee alle 10 min.

Vierailija
17/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten poikien hiusten leikkaus maksaa saman verran tai jopa vähemmän kuin tuo tytön pitkän tukan latvojen tasaus. Poikien tukkaa sentään muotoillaan saksilla ja koneella, taitoa tarvitaan ja aikaakin kuluu enemmän kuin siihen pitkän tukan tasoitukseen.

Vierailija
18/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kaksi alle kouluikäistä poikaa pari kertaa vuodessa parturissa 2x(2x25€) välissä leikkaan koneella kotona. Molemmilla hiukset kasvaa niin nopeasti, että ilman siistimistä olisivat peikkoja. Onhan tuo suolainen hinta, mutta minkäs teet. Mieluummin toki maksaisin tuon vaikka jollein kaverille, joko rahana tai muuten, mutta kun ei ole parturi-kampaaja kavereita, niin ei auta.

Vierailija
19/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiustenleikkuusta 18e ja alle 9v 10e. Pari vuotta sittet hinnat oli 15/8e. Halpa ja hyvä ilman ajanvarausta.

Vierailija
20/30 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vie ehkä 10 min maksaa saman kuin naisten hiustenleikkaus ilman pesua, eli 35 €. Poikien hiukset, joiden kanssa näprätään moninkertainen aika maksaa 23 €.

No minä ainakin boikotoin tästä lähin koko paikkaa. Palvelkoot sitten poikalapsia vain.

En tajua miten poikien hiusten leikkaus maksaa saman verran tai jopa vähemmän kuin tuo tytön pitkän tukan latvojen tasaus. Poikien tukkaa sentään muotoillaan saksilla ja koneella, taitoa tarvitaan ja aikaakin kuluu enemmän kuin siihen pitkän tukan tasoitukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän