Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisin äänestänyt Haavistoa, jos se ei olisi homo.

Vierailija
06.02.2012 |

En olisi halunnut äänestää Niinistöä, mutta pakko oli.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Niinistöä, vaikka se on hetero. ;)

Vierailija
2/6 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama syy. Hän jätti äänestämättä kokonaan sitten kun ei halunnut äänestää Kokoomuslaista, eikä homoa. Mietti tuota homoasiaa kyllä mutta sanoi että aina kun hän näkee Haaviston niin tulee vaan peppuseksi mieleen kun tietää että se on homo, joten ei pysty sitä äänestämään vaikka fiksu mies onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rekisteröidyssä parisuhteessa. Tällä asialla kun ei ole minulle merkitystä presidenttiä valittaessa.

Vierailija
4/6 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksi on sinusta niin keskeinen ominaisuus ihmisessä?

En voi äänestää sellaista ihmistä, joka jatkuvasti toimii omia arvoja vastaan ja pitää näitä arvoja mitättömänä. Minulle miehen ja naisen välinen suhde on pyhä, samoin avioliitto.

ap

Vierailija
5/6 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan se ja sama, mikä presidentin seksuaalinen suuntautuminen on - kunhan nyt pysyy lain sallimissa rajoissa.

Pressanvaaliohjelmat alkoi mielestäni jo naurettavuuteen asti pyöriä homouden ja heteoruden ympärillä. Se nyt ei presidentin toimintaan vaikuta sitä eikä tätä. Nyt unhodettiin usein politiikka ja keskityttiin henkilökohtaisuuksiin.

En äänestänyt Haavistoa, koska vihreiden ajatusmaailma on niin kaukana omastani kuin olla ja voi. Ympäristönsuojelu on toki tärkeää, mutta muuten vihreillä on niin paljon vasemmalle kallistuvia poliittisia linjauksia, etten voisi ikinä äänestää vihreitä. En vaikka monet kaverini ovat olleet vihreiden kunnallis/eduskuntavaaliehdokkaina. Ketä tahansa heistä olisin voinut äänestää, jos olisivat liittyneet kokoomuksen, keskustan, RKPn tai kristillisten riveihin.

Ratkaisevat Haaviston kommentit, miksi en häntä äänestänyt olivat nämä: hän ei kokenut Venäjän asellista varustelua Suomelle mitenkään uhkana eikä hän kokenut islamilaista maailmaa länsimaiselle ajattelu- ja toimintatavalle uhkana. Miten voi homo ajatella noin? Kummassakaan suunnassa kun ei homoja juuri hyväksytä.

Vierailija
6/6 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt Haavistoa, koska vihreiden ajatusmaailma on niin kaukana omastani kuin olla ja voi. Ympäristönsuojelu on toki tärkeää, mutta muuten vihreillä on niin paljon vasemmalle kallistuvia poliittisia linjauksia, etten voisi ikinä äänestää vihreitä.

Minulle on aivan täysin yhdentekevää ehdokkaiden seksuaalinen suuntautuminen. Minusta on täysin naurettavaa, että vaalien tulosta selitetään Haaviston homoudella. Itse en pysty millään tasolla samaistumaan vihreiden politiikkaan, joten en äänestä vihreitä koskaan.