Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koskahan rintaliivivalmistajat heräävät

Vierailija
06.02.2012 |

huomaamaan, että meitä hoikkia ihmisiä on aika paljon

mukava olisi saada ihan marketista omaa kokoa

t. 70E

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä löydä kyllä netistäkään esim. Anttilan sivuilta kokoa 70F

Vierailija
22/35 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytänyt Lindexiltä, Seppälästä, Prismasta tai Anttilasta 70F:ää, joka on myös oma kokoni. Changesta toki, mutta sehän onkin erikoismyymälä, joka on nimenomaan tunnettu siitä, että siellä on huomattavan suuri valikoima eri kokoja.

Oma kokoni on myös tuo 70F, enkä ole koskaan joutunut menemään mihinkään erikoisliiviliikkeeseen ostoksille. Ostan liivini Lindexiltä, Changesta, Seppälästä, Prismasta, Anttilasta jne. Toki kaikkia malleja ei löydy tässä koossa, mutta useammat liivit joka kerta. Asun Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytänyt Lindexiltä, Seppälästä, Prismasta tai Anttilasta 70F:ää, joka on myös oma kokoni. Changesta toki, mutta sehän onkin erikoismyymälä, joka on nimenomaan tunnettu siitä, että siellä on huomattavan suuri valikoima eri kokoja.

Mitäs jos kysyisit apua vaikka myyjiltä?

terveisin nro 20, jolla on tälläkin hetkellä päällä Lindexin liivit kokoa 70F

Vierailija
24/35 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niitä erikoisempia tehdään vaan niin pieni erä, ihan parit kappaleet, että menevät heti.

Vierailija
25/35 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kysyisit apua vaikka myyjiltä?

terveisin nro 20, jolla on tälläkin hetkellä päällä Lindexin liivit kokoa 70F

Veikkaan että kaareton ja pitsitön tanttamalli..?

Vierailija
26/35 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää tarpeeksi pitkiä ulkoiluhousuja. Kiva olla toppacapreissa.

Vierailija
27/35 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että kotimainen valmistaja ottaisi asiakkaiden mielipiteet huomioon.

kävin Patrician Unioninkadun liikkeessä. Ei ollut kokoja, joten en ole palannut. Silloin olin kokoa 60E. Nyt olen kokoa 65G.

Ja ei tulis mieleenkään ottaa vielä silareita lisäksi (en ymmärrä, kuka haluaa itselleen isot rinnat). Itse pienennytän omani, kun lapset on tehty.

Vierailija
28/35 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinpa nähdä tuon mallin.. Veikkaan että kaareton ja pitsitön tanttamalli..?

Kermanvalkoiset, kaarituelliset pitsiliivit. Oikein kauniit ja ennen kaikkea istuvat!

Hyvä että kysyit tänään, on nimittäin samat liivit päällä taas. :D

terv. nro 20

Vierailija
29/35 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niitä erikoisempia tehdään vaan niin pieni erä, ihan parit kappaleet, että menevät heti.

Murheellisen usein erikoisliikkeessäkin todetaan, että "oli meillä sitä, mutta meni jo". Onneksi niihin voidaan tilata lisää.

Kun olisi edes niitä tanttamalleja! Mutta kun ei, pitsi- ja kaarihörhelöä kyllä, mutta mieluummin valitsen vaaleanruskeaa puuvillaa ja mukavuuden kuin pitsi-kaariunelmaa+ mustelmia epäilyttävissä kohdissa.

Nyt mulla on ompelukoneen päällä 5 rintaliivit odottamassa. Kolmet niistä sellaisia ikivanhoja, jo kerran korjattuja ja kulumisen vuoksi tuunattavana, kahdet aivan uudet, joista toisista tuli jo mustelmia päivän käytön jälkeen, toisissa oli vain muutama yksityiskohta korjattava sopivammaksi.

Vierailija
30/35 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

65F

Vierailija
31/35 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi epämiellyttävää olla "myyjän mielestä sopivankokoisissa" liiveissä. Aina jos olen antanut myyjän ottaa rinnanalusmitan ja sen mukaan on valittu liivikoko, niin me puristaa tosi ikävästi. On meikein joutunut riitelemään myyjän kanssa, että saan ostaa sellaiset liivit kuin haluan. :) Ihan hyvin ne 5cm suuremmalla rinnanalusympäryksellä olevat on päälläni pysyneet.

Vierailija
32/35 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokoni, asun Helsingissä enkä löydä rintsikoita mistään muualta kuin Changesta. Sieltäkin vain hyvin harvoin ja toisinaan. Olen päätynyt käyttäämään kokoa 65C josta rinnat pursuaa ulos, mutta saatavuus (Changestakin) parempi.

Patriciaa olen kytännyt ja kysellyt, mutta koskaan en ole löytänyt kokoa. Valmistetaanko niitä tässä koossa?

Olen varma, että kokoisiani naisia on Suomi pullooan, mutta ne ostaa lindexiltä kympillä 75B:tä. Mrrr.

Vierailija
33/35 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä koko 65F/H ja sitä ei totisesti ole tarjolla edes Helsingin erikoisliikkeissä aina. Sillä nimittäin on väliä, minkä muotoinen kuppi on. Changen kupit eivät esimerkiksi käy ollenkaan. Viime syksynä Viipurin liiviliikkestä (tms.) löytyi ne kaupungin ainoat sopivat liivit, he onneksi myös voivat muuttaa ympärysmittaa, jos kuppi sopii. Ei auta muuta kuin ostaa aina liivit, kun sopivat löytyy.

Toisekseen käytän useimmiten toppeja. Olen harkinnut niitä ostosteeveen venyviä kokeilla seuraavaksi.

(ja ei ole silkkareita, rinnat ovat sopusointuiset vartalooni nähden, ympärys vaan on niin pieni)

Vierailija
34/35 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funky Lady Fredalla (Kukontorin liikkeessä ei ole näitä erikoiskokoja niin paljoa). Sokoksella lasipalatsia vastapäätä ja Hakaniemessä on myös näitä erikoiskokoja. Sitten on se Viipurin liiviliike, jossa tosiaan tuunaavatkin. Changesta löytyy, mikäli kupin malli käy.

Vierailija
35/35 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko 70D tai 70DD. Ostan lähes aina liivit, jos vain satun näkemään kyseistä kokoa jossain. Lindexillä on tosiaan joskus isoja kokoja (edullisesti), mutta useimmiten joudun ostamaan liivit erikoiskaupoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi