Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät e-pillerit? Onko sellaisia?

Vierailija
06.02.2012 |

Söin vuosikausia Diane novaa, mutta sitten ikä tuli vastaan ja jouduin lopettamaan ne. Sen jälkeen oli käytössä Yasminet ja ne aiheuttivat haluttomuutta. Nyt olen aloittanut Yazit ja tänä aikana olen ollut todella kiukkuinen ja maraton itkukohtauksia ollut ihan liikaa.

Onko mitään hyviä e-pillereitä, joista ei aiheudu kaikenlaisia sivuvaikutuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä joku ikäraja?

Vierailija
2/10 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivareita,itkuisuutta:(

kierukkaa pelkään ottaa.

Mulla oli joskus Trikvilar pillerit,liekö niitä enää edes käytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa joka minulle sopi oli Microluton. Niissä oli vain sellainen pikkuvika että tuli kolmesti raskaaksi niiden kanssa vaikka pillerit otin kellontarkasti.

Vierailija
4/10 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen niitä syönyt ja sopivat minulle todella hyvin.

Vierailija
5/10 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten saa syödä niitä enää ikäni takia. Mitään muita sairauksia tai ongelmia mulla ei ole koskaan ollut, jotka voisivat estää niiden käytön. En kyseenalaistanut lääkäri ollenkaan, koska lääkäri tuntui varmalta ja luotettavalta.

Vierailija
6/10 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin pitkään Femodenia, josta ei tullut siitäkään sivuvaikutuksia. Nyt toisen lapsen synnyttyä ja imetyksen lopettamisen jälkeen kokeilin ehkäisyrengasta, ja olin tosi tyytyväinen. Hormoniannos on pienempi, koska vaikutus on "paikallisempi", joten sivuvaikutuksetkin ovat vähäisempiä - tosin jos on herkkä niitä saamaan, niin voi varmaan tulla tuostakin. Kannattanee silti kokeilla!

Vierailija
7/10 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla myös vanhemman polven korkeampihormonisia pillereitä. Itse jouduin vaihtamaan sellaisiin kun matalan hormonitason pillereillä ei vuoto pysynyt sisällä koko laatan syömisaikaa vaan alkoi jo 3. viikolla pillerilaatan aloituksesta. Pelkäsin, että pillereistä tulevat oireet pahenisivat mutta kas kummaa, ne vähenivät todella paljon kun vaihdettiin Microgynoniin. Mielialavaihtelut erityisesti ovat lieventyneet huomattavasti mikä minulla olikin hankalin oire, samoin ihon ja limakalvojen kuivuminen on helpottanut.

Vierailija
8/10 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten saa syödä niitä enää ikäni takia. Mitään muita sairauksia tai ongelmia mulla ei ole koskaan ollut, jotka voisivat estää niiden käytön. En kyseenalaistanut lääkäri ollenkaan, koska lääkäri tuntui varmalta ja luotettavalta.

Mä olen 38 ja juuri hain uuden reseptin yhdistelmäehkäisypillereitä... Ihan tavallisia Yasmineita sain.

Vierailija
9/10 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku sopii yhdelle niin ei ne välttämättä sovi toiselle

Vierailija
10/10 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

qlaira on ollut tosi hyvä, mutta näähän on ihan henk.kohtaisia juttuja

qlairaa voi syödä yli nelikymppisetkin kuten minä, sikälikin hyvä